ارسال مدارک پرونده تعرض به بازیکنان فوتبال پایه مشهدی به قوه قضاییه

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان این که بعید می‌دانید خبر تعرض به بازیکنان در فوتبال پایه مشهد درست باشد، از ارسال مدارک این پرونده به قوه قضاییه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفتگو با اخبار مشهد گفت: در خصوص جدیدترین اخبار مربوط به تعرض به بازیکنان پایه در مشهدمقدس امروز مدارک و مستندات را نهایی کردیم و برای دستگاه قضایی ارسال کردیم. در خصوص صحت این ماجرا ما تصمیم گیرنده نیستیم و قوه قضاییه باید تصمیم بگیرد. حدود ۴ خانواده از این باشگاه شکایت کردند که شکایت‌ها را به دستگاه قضایی ارسال کردیم اما بعید می‌دانم آن حرفی که ادعا شده بود درست باشد.

وی افزود: آن چیزی که به ما مربوط است این است که این باشگاه مجوز نداشته است و اگر شخصی ادعا کند که این باشگاه مجوز داشته است مستندات را ارسال کند و ما خوشحال می‌شویم. بازی‌های این تیم در لیگ فوتبال استان غیرقانونی بوده و از پشت پرده این ماجرا بی‌اطلاع هستم. این تیم حدود ۱٠ سال است که بدون مجوز در حال فعالیت است و صدور مجوز نیز یک روندی دارد که این روند توسط این تیم انجام نشده است.

هاشمی جواهری در پایان گفت: به تمام باشگاه‌های بدون مجوز هشدار دادیم و از یک بهمن ماه شروع کردیم به اقدام، اخطار و پلمب باشگاه‌های بدون مجوز. تاکنون ۳۵٠ باشگاه بدون مجوز در مشهدمقدس شناسایی شده اند. با دستگاه‌های قضایی، اماکن، نیروی انتظامی هماهنگی‌ها و جلساتی صورت گرفته است که اگر این باشگاه‌ها مجوز نگیرند به زودی برخورد جدی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید