تکرار تاریخ در دیدار استقلال - سپاهان

کاپیتان استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش مقابل سپاهان نیست تا فرصتی تاریخی برای رضایی فراهم شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی به مصاف سپاهان می رود که دیدار رفت را با 2 گل واگذار کرده است. ساپینتو در این دیدار سید حسین حسینی سنگربان اصلی تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بازوبند هم احتمالا به سیاوش یزدانی می رسد که باید مقابل تیم سابقش بازی کند.

به این ترتیب به نظر می رسد که استقلال مجبور به استفاده از علیرضا رضایی درون دروازه باشد. اتفاقی که یادآور دیدار بیست سال پیش دو تیم است.

در سال 81 استقلال در حالی به مصاف سپاهان رفت که دروازه بان اصلی اش را در اختیار نداشت و قلعه نویی سرمربی وقت آبی ها تصمیم گرفت برای اولین بار به وحید طالب لو بازی بدهد. سنگربان جوان استقلال در آن بازی خوش درخشید و به واسطه نمایش خوبش بعدها به دروازه بان اصلی استقلال تبدیل شد و به تیم ملی نیز راه یافت.

حالا پس از 20 سال استقلال دوباره در مصاف با همان حریف یعنی سپاهان، دروازه بان اصلی اش را در اختیار ندارد و باید به یک دروازه بان جوان اعتماد کند. آیا رضایی می تواند راهی که طالب لو بیست سال پیش رفت را طی کند و پا جا پای او بگذارد؟ برای پاسخ به این سوال باید تا سوت پایان دیدار استقلال و سپاهان صبر کرد.

دیدار تیم های سپاهان و استقلال ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید