مزایده توپ دربی میلان وسط مسابقه+ عکس

اسپانسر اینتر توپی که دی مارکو با آن دروازه میلان را باز کرد در یک محفظه شیشه‌ای قرار داد تا آن را به مزایده بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روی حرکت تیمی و دیدنی اینتری‌ها از سمت راست، پاس بارلا در مقابل دروازه به فدریکو دی مارکو رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پای محکم، کار سختی برای باز کردن دروازه میلان نداشت و نراتزوری این‌گونه به گل اول سوپرجام ایتالیا دست یافت.

پس از این گل، کمک داور ویدیویی در حال بررسی احتمال آفساید بودن گل اینتر بود. جایی که بارلا صاحب توپ شد و با فراری تند و تیز، توپ را به دی مارکو رساند. در این لحظات، کارگردان تلویزیونی فابیو مارسکا داور مشهور ایتالیایی را به تصویر کشید که توپ را در دست داشت و از طریق تماس رادیویی، با اتاق VAR در حال صحبت بود.

مارسکا قدم‌زنان به کنار زمین آمد و توپ را به دنیله کیفی داور چهارم بازی داد و سپس درستی گل اینتر را تأیید کرد و بازی را به گردش انداخت. تعویض توپ توسط مارسکا، برای بینندگان تلویزیونی سؤال‌برانگیز بود و در ابتدا تصور می‌شد که احتمالا به دلیل مشکلاتی مانند کم باد بودن توپ، داور تصمیم به تعویض آن گرفته است.

اما زمانی که دوربین‌های تلویزیونی دنیله کیفی را به تصویر کشید که با توپ به کنار زمین می‌رود، مشخص بود داستان چیز دیگری است. او توپ را به افرادی که کنار زمین حضور داشتند سپرد و آنها نیز توپ را در داخل محفظه‌ای شیشه‌ای قرار دادند که روی آن مشخصات بازی و دربی دلامادونینا درج شده بود.

داستان از این قرار است که شرکت سوسیوس به عنوان اسپانسر اصلی اینتر، قصد دارد این توپ را در یک مزایده به فروش بگذارد. سوسیوس که در عرصه رمزارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، این توپ را بین افرادی که فن توکن اینتر را خریداری کرده‌اند، به مزایده می‌گذارد و شخص برنده، می‌تواند این توپ را با خود به خانه ببرد.

حرکت جالب توجهی که وسط دربی شهر میلان انجام شد و باید دید کدام هوادار اینتر برنده این مزایده شده و توپی را که اینتر با آن گل نخست را وارد دروازه رقیب دیرینه کرده خریداری می‌کند.

1792960 1792962 1792963 1792961 1792964 1792965

دیدگاه تان را بنویسید