بنزما: ماجرای جام جهانی هرچه بود تمام شد/ اختلاف با رونالدو؟!

بنزما در واکنش به سوالی درباره جام جهانی 2022 قطر و غیبت در تیم ملی فرانسه پاسخی نداد و درباره شایعه اختلافش با رونالدو صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، درباره خط‌خوردن از فهرست فرانسه در جام جهانی به‌دلیل مصدومیت گفت: «قصد صحبت در مورد جام جهانی را ندارم و هرچه بود، تمام شد. مهم‌تر از همه بازی امروز (سوپرجام اسپانیا) است و روی فینال تمرکز کرده‌ام. هم از لحاظ بدنی و هم ذهنی شرایط خوبی دارم. نه در مورد تیم ملی فرانسه و نه جام جهانی دوست ندارم حرف بزنم.»

قبل از جام جهانی به بنزما اتهام غیبت عمدی در بازی‌های رئال می‌زدند و این‌که او جام جهانی را به رئال ترجیح می‌دهد. کریم در این رابطه گفت: «چه می‌توانم بگویم؟ من هرگز این کار را نمی‌کنم. هرگز نشده به‌عمد از بازی برای رئال خودداری کنم و جام جهانی را ترجیح بدهم. اگر قبل از جام جهانی نتوانستم زیاد بازی کنم، به‌خاطر مصدومیت بود. من واقعا دوست داشتم به رئال کمک کنم اما نمی‌شد.»

کریستیانو در تمرین رئال در ریاض حضور یافت اما عکس و ویدئویی از ملاقات او و بنزما منتشر نشد تا شایعه اختلاف این دو به گوش برسد. بنزما در این رابطه گفت: «رونالدو را دیدم و شرایط خوبی داشت. برای او در النصر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم گل بزند و سرنوشت‌ساز باشد. من و کریستیانو برای اثبات دوستی نیاز به عکس‌گرفتن نداریم. این موضوع بیشتر برای اینستاگرام، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی است. امیدوارم امروز در ورزشگاه باشد و با هم حرف بزنیم.»

دیدگاه تان را بنویسید