پشیمانی ثروتمندترین فوتبالیست دنیا از پیوستن به ماریتیمو

فوتبالیستی که از کریستیانو رونالدو ثروتمندتر است از بزرگترین پشیمانی دوران حرفه‌ای فوتبال خود صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازیکنی که به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست جهان لقب گرفته است، صراحتاً بزرگترین پشیمانی دوران حرفه‌ای خود را بیان کرده است.

ایسنا نوشت: فائق بلقیه بازیکن سابق تیم جوانان لسترسیتی و چلسی ثروتمندترین مرد فوتبال جهان است. این هافبک ۲۴ ساله از اعضای خاندان سلطنتی حاکم برونئی و برادرزاده سلطان برونئی حسن البلقیه است که گفته می شود ثروتی بالغ بر ۲۰ میلیارد پوند دارد.

این فوتبالیست با وجود ثروت باورنکردنی خانواده‌اش و فرصت‌ حضور در آکادمی جوانان باشگاه‌های لیگ برتری چلسی و لسترسیتی در دوران فوتبال خود تصمیم های اشتباه گرفت.

پس از اینکه بلقیه نتوانست به تیم بزرگسالان لستر راه یابد، در سال ۲۰۲۰ باشگاه را ترک کرد و برای تیم پرتغالی ماریتیمو B و تیم تایلندی چونبوری بازی کرده است اما بازیکن چونبوری که زمانی کاپیتان تیم ملی برونئی بود عنوان کرد که از انتقال خود به ماریتیمو پشیمان است.

او در صحبت هایی گفت: بعد از لستر سه، چهار پیشنهاد داشتم. ماریتیمو به من گفت: تو در این تیم آینده داری و من هم گفتم که هدفم این است که بازی کنم و برای تیم به میدان بروم. بدیهی است که این اتفاق برخلاف چیزی که صحبت شد رخ داد و من بازی نکردم. من قطعا از رفتن به ماریتیمو پشیمان هستم چون افراد حاضر در این تیم با من صادق نبودند. 

او تا سال ۲۰۲۴ با تیم چونبوری قرارداد دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید