گزارش جی پلاس

بیانیه| خداحافظی گرت بیل از دنیای فوتبال+ عکس و افتخارات

گرت بیل ستاره ولزی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گرت بیل، ستاره تیم ملی فوتبال ولز، رئال مادرید و تاتنهام در 33 سالگی با انتشار پیامی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

گرت بیل

بیانیه گرت بیل:

بعد از بررسی‌های دقیق و تامل درباره مسائل مختلف، به این وسیله بازنشستگی‌ام از فوتبال ملی و فوتبال باشگاهی را اعلام می‌کند. این تصمیم از همین لحظه اجرا می‌شود.

از اینکه موفق شدم به رویام جامه عمل بپوشانم و ورزشی که دوست دارم را بازی کنم احساس خوشبختی می‌کنم. فوتبال بهترین لحظات زندگی‌ام را به من داده است. در طول 17 فصل فوتبال بازی کردن من بهترین لحظات ممکن را تجربه کردم و تکرار آنها غیرممکن است. از این پس زندگی چه چیزی برایم در چنته داشته باشد شک ندارم که آن روزهای درخشان دیگر برایم تکرار نخواهد شد.

از اولین ضربه‌هایم به توپ در باشگاه ساوتهمپتون تا آخرین ضرباتی که در لس‌آنجلس اف‌سی به توپ زدم و هر آنچه در میانه این دو گذشت به دوران فوتبال باشگاهی من شکل داد. دورانی که به آن واقعا افتخار می‌کنم و قدردانش هستم. بازی کردن در تیم ملی کشورم و کاپیتانی‌اش در 111 بازی به معنای واقعی کلمه رویایی بود که به واقعیت پیوست.

قدردانی از همه کسانی که در این مسیر نقش داشتند غیرممکن به نظر می‌رسد. مدیون انسانهای زیادی هستم که کمک کردند تا زندگی‌ام تغییر کند. آنها باعث شدند دوران فوتبالی من در مسیری قرار بگیرد که وقتی در 9 سالگی فوتبال را شروع کردم حتی تصورش برایم غیرممکن بود.

به باشگاه‌های سابقم ساوتهمپتون، تاتنهام، رئال مادرید و در نهایت لس‌آنجلس اف‌سی، به همه سرمربی‌ها، مربیان، کادرهای فنی و هم‌تیمی‌هایم، به همه هواداران، مدیران برنامه‌ها، دوستان و خانواده‌ام می‌گویم: تاثیری که شما بر من گذاشتید آنقدر بزرگ است که نمی‌توان توصیفش کرد.

پدر و مادر و خواهرم: بدون تلاش‌های شما در آن سالها که خانواده شرایط خوبی نداشت من امروز در حال نوشتن این بیانیه نبودم. پس از شما متشکرم که من را در این مسیر قرار دادید. از همه حمایت‌های بدون چشم‌داشت‌تان ممنونم.

همسر و فرزندانم: عشق و حمایت شما بود که من را حفظ کرد. شما در همه فرازها و فرودها کنارم بودید و در تمام این مدت نگذاشتید خودم را فراموش کنم. شما الهام‌بخش بودید و باعث شدید بهتر بشوم و کاری کنم به من افتخار کنید.

از این به بعد مرحله بعدی زندگی‌ام را آغاز می‌کنم. دوران تغییر و گذار آغاز شده  و این فرصتی برای یک ماجراجویی جدید است".

FmCiej0XkAA-kZO

 

افتخارات و دوران بازیگری گرت بیل

نام کامل او گرت فرانک بیل است و در تاریخ ۱۶ ژوئیه سال ۱۹۸۹ در کاردیف ولز متولد شد. والدین گرت به شغل های دولتی مشغول بودند و عمویش کریس پارک، یکی از فوتبالیست های سابق شهر بود. او تمام دوران کودکی خود را با عکس ها و پوسترهای "رایان گیگز" پشت سر گذاشت.

bale-583611

article0-0-0BE67342000005DC-222_634x660

گرت در سال 2007 با 5 میلیون یورو به تاتنهام در لیگ انگلیس پیوست. او در همان فصل رباط صلیبی پاره کرد! بازی خاطره انگیز بیل با پیراهن تاتنهام به دیدار در لیگ قهرمانان اروپا باز می گردد که توانست برای تیم انگلیسی سه گل بزند و تمام توجهات را به خود جلب کند. او در بازی برگشت هم خیره کننده ظاهر شد. او در تاتنهام در 203  بازی 55 گل زد.

گرت بیل در لیگ جزیره

گرت بیل با ۹۱ میلیون یوروی در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید رفت و آن زمان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد. در فصل اول انتقاداتی از او می‌شد و حتی صحبت از اختلافش با رونالدو به میان آمد. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۴–۲۰۱۳ در فینال به اتلتیکومادرید گل زد. از دو فصل بعد از حضور او در رئال مصدومیت های بی پایان گرت آغاز شد. او در فینال 2018 لیورپول و رئال مادرید هم دو گل زد تا در فینال ها یک مرد موفق باشد.

Gareth-Bale-Splash-0News-1

فوتبال با قیچی

خوشحالی معروف گرت بیل و ساختن قلب با دست هایش یکی از محبوب ترین خوشحالی های فوتبالی محسوب می شود.

خداحافظی گرت بیل از فوتبال

 او که گل قهرمانی لس آنجلس اف سی را در MLS زد در ۵۵۸ بازی ۱۸۵ گل زد و ۱۸ جام گرفت.

بیل سابقه ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با مادریدی ها دارد.

خداحافظی گرت بیل از فوتبال

او برای اولین بار سال 2006 برای ولز به میدان رفت و با 16 سال و 315 روز جوان ترین بازیکن تاریخ این کشور شد. ولز با بیل در یورو 2016 تا نیمه نهایی رفتند. او در سال 2018 با گلزنی مقابل چین با 29 گل زده آقای گل فوتبال ملی ولز شد. گرت بیل در کل در ۱۱۱ بازی ملی هم ۴۱ گل زد.

گرت بیل

 

دیدگاه تان را بنویسید