خشم باشگاه اسپانیول از تعلیق محرومیت لواندوفسکی

باشگاه اسپانیول به تعلیق محرومیت مهاجم بارسلونا واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روبرت لواندوفسکی قبل از جام جهانی و در آخرین بازی بارسا برابر اوساسونا با کارت قرمز داور اخراج شد. لوا در آن بازی دو کارت زرد گرفت و سپس به دلیل واکنش عجیبش برابر داور با حکم کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا سه جلسه محروم شد. این حکم توسط کمیته استیناف و نیز دادگاه حکمیت ورزشی تایید شد اما امروز توسط دیوان مرکزی مادرید به حالت تعلیق در آمد تا لواندوفسکی مجوز حضور در دربی را پیدا کند. به زودی حکم نهایی اعلام خواهد شد.

این اتفاق خشم شدید باشگاه اسپانیول را به دنبال داشت و مائو یه، مدیرعامل باشگاه، به مارکا گفت:«از نظر ما این تصمیم غیرعادی و بی سابقه است و این هفته از لالیگا را مخدوش می کند. تاکنون به یاد ندارم چنین حکمی صادر شده باشد، به خصوص که هفته 15 لالیگا از شب گذشته شروع شد و حالا ما 24 ساعت قبل از دربی مطلع شده ایم که لواندوفسکی در بازی خواهد بود. مربی تیم را با علم به اینکه لواندوفسکی در بازی حضور ندارد، مهیای دربی کرده است و این اتفاق باورکردنی نیست.»

باشگاه اسپانیول همچنین بیانیه ای نیز در این رابطه منتشر کرد:«باشگاه اسپانیول این اتفاق را غیرعادی می بیند. 24 ساعت قبل از بازی برابر بارسا، محرومیت روبرت لواندوفسکی که توسط سه نهاد مختلف تایید شده بود، حالا به حالت تعلیق در آمده است. با در نظر گرفتن سوابق با سایر باشگاه ها ما این را یک بی عدالتی محض می دانیم. لازم به یادآوری است که در طول این فصل، اسپانیول موقعیت های مشابهی داشته که در آن درخواست های تجدید نظر برای اخراج بازیکنانش ثبت شده و در هیچ موردی سابقه نداشت که وسط هفته و یا 24 ساعت قبل از بازی، به شکایت رسیدگی شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید