روایت کامل یکی از احساسی ترین لحظات جام جهانی 2022

سوفیا مارتینس، خبرنگار آرژانتینی، توضیحات جالبی را درباره مصاحبه احساسی که در دوحه با لیونل مسی داشت ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جام جهانی 2022 قطر به پایان رسیده اما حواشی آن همچنان ادامه دارد و خاطراتش قرار است تا همیشه در قلب مردم آرژانتین بماند.

یکی از این خاطرات مربوط به مصاحبه مسی با سوفیا مارتینس بود که صحبت‌هایی احساسی را در آن خطاب به این بازیکن مطرح کرد، صحبت‌هایی که بسیاری از مردم آرژانتین دوست داشتند به مسی بگویند.

او در این مصاحبه خطاب به مسی گفت:« من فقط دوست دارم به تو بگویم که فینال جام جهانی در پیش است و با این که ما مشتاقانه منتظر قهرمانی در این رقابت هستیم اما فراتر از هر نتیجه‌ای تو همین حالا هم وارد ذهن و قلب تک تک مردم آرژانتین شده ای و هیچکس نمی تواند این را از تو بگیرد. کودکی در آرژانتین نیست که پیراهنی از تو را نداشته باشد. تو زندگی یک ملت را تغییر داده ای و همه به تو افتخار می کنیم. برای من این بزرگترین و بهترین جام جهانی عمرم است. بی نهایت ممنونم از تو که باعث شادی یک ملت شده ای. در قلب مردم بودن را هیچکس و هیچ چیز نمی تواند از تو بگیرد کاپیتان.»

حالا و پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، مارتینس در پاسخ به این سوال که چرا چنین صحبت‌هایی را با مسی مطرح کرد گفت:« من مدام با خودم فکر می‌کردم عجب جایی هستم و چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و سعی داشتم خودم را آرام کنم.

وقتی وارد میکسدزون شدم و مسی را دیدم متوجه احساسات و هیجانش شدم. انرژی زیادی وجود داشت. همه ما می‌دانستیم هر اتفاقی در فینال رخ دهد هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و ما همیشه ممنون او هستیم. او برندی در کشور ماست که با یک نتیجه جایگاهش تغییر نخواهد کرد. واقعیت این بود که من عمیقا حس کردم که باید این صحبت‌ها را با او مطرح کنم.»

دیدگاه تان را بنویسید