بنزما قبل از جام جهانی خداحافظی کرده بود!

یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید کریم بنزما تصمیم خداحافظی با تیم ملی فرانسه را زمانی گرفت که از قطر به خانه فرستاده شد ولی او برای اعلام رسمی تصمیمش تا پایان جام جهانی صبر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریم بنزما دیروز 35 ساله شد ولی ستاره فرانسوی در روز تولدش مسلما خوشحال نیست چرا که او رسما از کناره‌گیری‌اش از تیم ملی فرانسه پرده برداشت. آنچه در جام جهانی بر او گذشت بعد از فصل درخشانی که در رئال پشت سر گذاشته بود کریم را ناراحت کرده است.

ناراحتی بنزما البته قابل درک است. او در فصل گذشته برای رئال مادرید تنها بعد از 21 مسابقه رسمی ابتدای فصل 17 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده بود. اما در فصل جاری شلوغی و تراکم شدید مسابقات باشگاهی به دلیل برگزاری جام جهانی در فصل پاییز روی بدن بنزما تاثیر گذاشت و او در این فصل از 21 بازی رئال مادرید 9 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. او در دیگر بازی‌ها شش گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

کریم بنزما که پنج سال را به دلیل پرونده والبوئنا دور از تیم ملی کشورش سپری کرده بود اشتیاق زیادی برای حضور در جام جهانی قطر داشت ولی مصدومیت لحظه آخری باعث شد او نتواند در قطر به میدان برود.

اما اینکه کادر فنی فرانسه او را در کنار تیم نگه نداشت و از قطر راهی‌اش کرد کریم را به شدت عصبانی کرده بود. بعد از گذشت چند روز مشخص شد که اگر دشان منتظر می‌ماند ممکن بود کریم بتواند در بازی‌های آخر فرانسه به میدان برود. بنزما در 10 روز گذشته در تمرینهای رئال مادرید شرکت کرده است و همین ثابت می‌کند که او احتمالا می‌توانست برای خروسها بازی کند.

روزنامه آ اس در گزارشی مدعی شد بنزما بعد از آنکه از او خواستند اردوی تیم ملی فرانسه در قطر را ترک کند و به اروپا برگردد تصمیم خودش را گرفته بود و مصمم بود از تیم ملی خداحافظی کند. اما او در روزهایی که در مجموعه تمرینی رئال حضور داشت با مسئولیت‌پذیری نسبت به کشورش تصمیم گرفت تا پایان جام جهانی صبر کرده و سپس تصمیمش را رسانه‌ای کند. اتفاقی که دیروز افتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید