پسر مارادونا: پدرم به بازیکنان آرژانتین افتخار می کند

پسر دیگو مارادونا مدعی شد پدرش از پیروزی آرژانتین در فینال جام جهانی خوشحال خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ستاره سوم امشب به یکی از دو تیم آرژانتین یا فرانسه می رسد و این دو تیم بزرگ و پرافتخار، در دیداری حساس در فینال جام جهانی به مصاف یکدیگر می روند. دیگو جونیور که در حال حاضر مربی تیمی در رده های پایین ایتالیا به نام ناپولی یونایتد است، اذعان داشت مارادونا بازی های آرژانتین را از بهشت دیده و آرزو می کند امشب این تیم برابر فرانسه به برتری برسد.

دیگو جونیور مارادونا گفت: "من مثل یک هوادار واقعی تیم ملی آرژانتین زندگی کرده و همه مسابقات را تماشا می کنم. من همه اخبار را با دقت دنبال می کنم، زیرا می خواهم ستاره سوم روی سینه لباس ما ثبت شود و به نظر من این بازیکنان واقعا لیاقت رسیدن به این موفقیت بزرگ را دارند.

پس من امیدوارم این اتفاق رخ داده و تیم آرژانتین قهرمان جهان شود. پدرم عاشق تیم ملی آرژانتین بود و او قطعا از بهشت از تماشای این دیدار لذت خواهد برد. من واقعا تصور می کنم که پدرم به نحوه دفاع بازیکنان آرژانتین از این پیراهن و میل و اراده آنها به کسب پیروزی، افتخار می‌کند و لذت می برد. پدرم به آنها افتخار می کند. آنها با تمام توان خود قصد دارند عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کنند و من امیدوارم این اتفاق در بازی برابر فرانسه رخ دهد."

 

دیدگاه تان را بنویسید