انگیزه زیاد مراکشی ها برای بازی رده بندی

ستاره مراکش بازی به ظاهر کم اهمیت رده بندی را مهم دانست و به مردم کشورش وعده عنوان سومی جهان را داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مراکشی‌ها که در شروع جام جهانی قطر انتظار نداشتند بتوانند تا چنین مرحله‌ای از رقابتها صعود کنند حالا از اینکه در نیمه‌نهایی مقابل فرانسه شکست خوردند و نتوانستند به فینال راه پیدا کنند غمگینند.

حکیم زیاش یکی از ستاره‌های مطرح مراکشی‌ها هموطنان خود را مستقیما مورد خطاب قرار داد و در حساب اینستاگرام خود با آنها صحبت کرد.

این ستاره مراکشی خطاب به مردم کشورش نوشت:" من هم بعد از این شکست احساس غم و ناامیدی می‌کنم ولی این دلیل نمی‌شود به این تیم ملی بی‌نظیر افتخار نکنم. ما تا آخرین لحظه جنگیدیم. ولی هر موفقیتی که به دست آمد بدون حمایت‌های شما ممکن نبود. می‌خواهم از صمیم قلب از شما تشکر کنم. برای تک‌تک شما نهایت احترام را قائلم.

از همه کسانی که سفر کردند و در قطر حضور داشتند تا به ما کمک کنند و تشویق‌مان کنند متشکرم. ما همه در کنار هم تاریخساز شدیم. ولی این ماجراجویی هنوز به پایان نرسیده است. روز شنبه در دیدار مقابل کرواسی می‌بینم‌تان".

مراکش روز شنبه در دیدار رده‌بندی جام جهانی به مصاف کرواسی می‌رود. شیرهای اطلس امیدوارند این قدم آخر را با قدرت بردارند تا به عنوان تیم سوم دنیا به خانه برگردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید