سانتوس قربانی پرتغالی ها در جام جهانی

فرناندو سانتوس، سرمربی باتجربه تیم ملی پرتغال، به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی پرتغال شروع خوبی در رقابت های جام جهانی داشته و با کسب دو پیروزی از دو بازی ابتدایی خود مقابل غنا و اروگوئه، خیلی زود صعود به دور بعد را مسجل کرد. در یک هشتم آنها دست به کاری بزرگ زده و با شش گل سوئیس را مغلوب کردند تا بسیاری به قهرمانی این تیم در جام جهانی امیدوار شوند. اما در ادامه شرایط برای تیم ملی پرتغال خوب پیش نرفت و شب گذشته آنها با قبول شکست 0-1 مقابل مراکش، در مرحله یک چهارم نهایی با تورنمنت وداع کردند.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، بعد از این بازی مدعی شد هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته و به زودی با فدراسیون مذاکره خواهد کرد. اما فابریتزیو رومانو مدعی شد به نظر می رسد کار فرناندو سانتوس روی نیمکت پرتغال تمام شده و به زودی خبر جدایی او منتشر خواهد شد. عملکرد این تیم زیر نظر این سرمربی باتجربه چندان مورد پسند سران فدراسیون نبوده و نیازی به ادامه همکاری با فرناندو سانتوس احساس نمی شود.

به این ترتیب کار این سرمربی 68 ساله بعد از هشت سال روی نیمکت تیم ملی پرتغال رو به اتمام است. البته فرناندو سانتوس در این مدت بهترین دوران تاریخ فوتبال پرتغال را رقم زده و با کسب عنوان قهرمانی در یورو 2016 و اولین دوره لیگ ملت های اروپا، افتخارات بزرگی را کسب کرد. اما افت محسوس تیم ملی پرتغال و البته شکست مقابل مراکش در یک چهارم جام جهانی، احتمالا پایان کار فرناندو سانتوس در این تیم را رقم خواهد زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید