آمادگی پرتغال برای دوران پسا رونالدو؟

با حذف تیم ملی پرتغال از جام جهانی، خیلی ها منتظر هستند که آینده این تیم چگونه رقم می خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نوشته بخت تیم ملی پرتغال در دو دهه گذشته به «کریستیانو رونالدو» ستاره این تیم گره خورده بود و حالا دوران جدیدی آغاز شده است.

رونالدو پس از شکست یک بر صفر پرتغال در برابر مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با چشمانی اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کرد و باید آیا این نشانه‌ای از آخرین حضور او در صحنه بین‌المللی بوده است یا خیر.

اگر این‌گونه باشد، این لحظه‌ای شگرف برای تیم ملی پرتغال است چراکه رونالدو کاپیتان، بهترین گلزن و بزرگترین بازیکن تاریخ آن‌هاست.

همچنین این امکان وجود دارد که آن‌ها مربی دیگری غیر از «فرناندو سانتوس» را بر روی نیمکت خود ببینند؛ اتفاقی که برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ رخ خواهد داد.

همه منتظر هستند ببینند آیا رونالدو از بازی‌های ملی خداحاظی می‌کند یا خبر. اگر او به بازی‌های ملی ادامه دهد احتمالاً تا یورو ۲۰۲۴ می‌تواند تیمش را همراهی کند و در جام جهانی ۲۰۲۶ او ۴۱ ساله خواهد بود.

آینده بدون رونالدو ممکن است زنگ خطر را برای پرتغال به صدا درآورد اما آن‌ها بازیکنان با استعدادی مانند «گونسالو راموس» ۲۱ را دارند که در بازی با سوئیس هت‌تریک کرد. با یا بدون رونالدو، پرتغال با ستارگان جوان خود از شانس‌های مسلم قهرمانی یورو ۲۰۲۴ آلمان خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید