2 طلا و 2 برنز ایران در روز نخست ووشو جوانان جهان

نمایندگان ایران در روز چهارم ووشو قهرمانی جوانان جهان به دو طلا و دو برنز رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از روز سه‌شنبه در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شده است و ملی‌پوشان پسر و دختر ایران که با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد» اعزام شده‌اند، امروز (جمعه) به مصاف حریفان خود رفتند.

در فینال وزن 45- کیلوگرم بخش ساندای پسران، امیرمحمد بازگیر ملی‌پوش کشورمان مقابل «دانگ خوآ» از ویتنام ایستاد و این ووشوکار را از پیش رو برداشت و مدال ارزشمند طلا را به خود اختصاص داد.

همچنین در وزن 48- کیلوگرم حسین ولی‌زاده که در دو مبارزه قبلی خود حریفانی از اندونزی و قزاقستان را شکست داده بود، در فینال مقابل «شریف مصطفی» نماینده کشور مصر قرار گرفت و با برتری مقابل این ووشوکار صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

در تالوی دختران و در فرم نان چوان، هستی صدیقی با امتیاز 8.94 بر سکوی سوم ایستاد و صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان شد. در این فرم «چو کیو تسانگ» از هنگ‌کنگ با نمره 9.11 اول شد و «پی لر تان» از مالزی دوم شد.

همچنین در فرم چیانگ شو‌، سامیار صادقی با حریفانش رقابت کرد و در نهایت با امتیاز 8.95 بر سکوی سوم جهان ایستاد و صاحب مدال برنز شد. ورزشکارانی از آمریکا با 9.06 و هنگ‌کنگ با 8.99 به ترتیب اول و‌ دوم شدند.

دیدگاه تان را بنویسید