تیته: به حریف بعدی مان فکر نمی کنیم

سرمربی برزیل قصد دارد به شکل حرفه ای و پله پله تیمش را برای مراحل بعدی جام جهانی آماده کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم برزیل در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اروگوئه، غنا یا کره جنوبی می رود و به شکل جالبی آنها در مسیر اردوی آماده سازی برای جام جهانی، با هر سه تیم روبرو شده اند. فردا سلسائو در دیداری تشریفاتی برابر کامرون قرار خواهد گرفت. تیته در نشست خبری این دیدار مدعی شد فعلا ذهن خود را مشغول حریف بعدی در مرحله یک هشتم نهایی نخواهد کرد.

تیته گفت: من علاقه ای ندارم در مورد حریف احتمالی در دور بعدی حرف بزنم و من به این موضوع فکر نمی کنم. یک تیم فنی در اردوی تیم ملی کامل وجود دارد که عمیق تر به این موضوع می پردازد و من تنها به بازی فردا مقابل کامرون فکر می کنم.

سرمربی برزیل درباره ترکیب اولیه تیمش نیز گفت: ما در حال حاضر 26 بازیکن در بالاترین سطح داریم و مشخص نیست کدام بازیکن فردا در ترکیب اصلی برزیل برای دیدار مقابل کامرون قرار می گیرد. بازیکنانی مانند فابینیو از لیورپول، ادرسون از سیتی، گابریل مارتینلی و گابریل ژسوس در آرسنال... رقابت زیادی بین بازیکنان تیم حکمفرما برای حضور در ترکیب وجود دارد.

تیته درباره حضور آلوس 39 ساله نیز گفت: ما بازیکنانی با ویژگی های متفاوت در ترکیب تیم ملی برزیل در اختیار داریم. دنی آلوس بازیکنی با خصوصیات فنی فوق العاده ای بوده و به همین دلیل است که چنین سابقه ای در دنیای فوتبال دارد. اما این دیگر به ما بستگی دارد که ساختاری داشته باشیم تا امکان استفاده از همه بازیکنان در آن وجود داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید