جام جهانی 2022| حاج صفی: امیدوارم از انگلیس امتیاز بگیریم

کاپیتان تیم ملی امیدوار است ایران در روز نخست جام جهانی دست خالی مقابل انگلیس خارج نشود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ احسان حاج صفی کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران که به همراه با کارلوس کی‌روش به کنفرانس خبری دیدار برابر انگلیس رفته حرف‌هایش پیش از ورود به شرایط تیم ملی را با جمله "به نام خدای رنگین‌کمان" آغاز کرد و سپس درباره اتفاقات اخیر ایران بیان کرد: ما با همه خانواده‌های داغدار در ایران همدردیم و بدانند که در کنار آنها هستیم.  

او ادامه داد: شرایط تیم خودمان از روزی که وارد کشور قطر شدیم، تا الان تمرینات خوبی داشتیم و روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و یک بازی دوستانه خیلی خوبی را انجام دادیم و نقاط ضعف خودمان را برطرف کردیم و خدا را شکر الان صد درصد آماده بازی فردا هستیم. خدا را شکر مصدومیتی نداریم و به جز یک بازیکن که امید ابراهیمی عزیز است که در اردوی قبلی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و کنارمان نیست و امیدوارم هر چه زودتر مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و به کنار تیم برگردد.

وی درباره تیم ملی انگلیس گفت: انگلیس از بهترین تیم‌های دنیا است و بازیکنان خوبی دارد و این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم که فردا یک بازی خوبی انجام دهیم و همه از این بازی لذت ببرند. امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید