انریکه: دخترم سرم را قطع می کند اگر ...

انریکه اظهارنظر جالبی در خصوص تاثیر رابطه دخترش با یکی از ملی پوشان اسپانیا داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی اسپانیا تحت هدایت انریکه آماده است تا مسابقات جام جهانی 2022 قطر را آغاز کند و این در حالی است که بسیاری این تیم را جز مدعیان می‌دانند.

او در طول این مدت یک بار دیگر نیز در شبکه توییچ به صورت زنده و مستقیم با طرفدارانش صحبت کرده بود و شب گذشته بار دیگر در کانالش حاضر شد تا با فوتبال‌دوستان گفتگو کند. او همچنین در خلال این گفتگو تصاویری از خودش و خانواده‌اش را با حاضران به اشتراک گذاشت.

این مربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا تمام دیدارهای جام جهانی را تماشا خواهد کرد گفت:« بیشتر از همه گروه F و G که قرار است با آنها بازی داشته باشیم را خواهم دید. اینجا فستیوال فوتبال است و ما باید از آن لذت ببریم.»

او همچنین درباره این که پس از خودش، بهترین مربی دنیا را چه کسی می‌داند اظهار داشت:« من کاملا متواضع هستم، حتی با این که شاید این موضوع در نشست‎‌های خبری مشخص نباشد. من بسیار فروتن هستم. پپ گواردیولا که دوست من است، یورگن کلوپ، کارلو آنچلوتی و بسیاری دیگر بهترین مربیان هستند که جام‌های بسیاری را هم در کشورهای مختلف به دست آورده‌اند.»

انریکه همچنین درباره رویایش در کودکی اضافه کرد:« اگر قرار بود فوتبالیست نشوم، دوست داشتم پلیس یا آتش نشان باشم. حتی زمانی که بازیکن بودم هم هرگز خودم را به عنوان یک مربی نمی‌دیدم.»

سرمربی اسپانیا در انتها با اشاره به نامزدی فران تورس و دخترش گفت:« اگر بوسکتس برگ برنده دل بوسکه در زمین بود، پس برگ برنده من کیست؟ مسلما فران تورس. در غیر این صورت دخترم سر من را قطع می‌کند!»

 

دیدگاه تان را بنویسید