جام جهانی بدون ایتالیا مانند رم بدون کولوسئوم است

فرانچسکو توتی ستاره اسبق فوتبال ایتالیا گفت: جام جهانی بدون ایتالیا مانند رم بدون کولوسئوم است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرانچسکو توتی گلادیاتور و اسطوره باشگاه رم که موفق شده بود در جام جهانی 2006 همراه با تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی شود، حالا از عدم حضور ایتالیا در این رقابت ها رنج می کشد و همانند دیگر مردم ایتالیا از این موضوع ناراحت است.

شب گذشته مراسم گلوب ساکر در شهر دبی برگزار شد و فرانچسکو توتی صحبت هایی را حول محور تیم ملی ایتالیا و جام جهانی پیش رو مطرح کرد.

توتی جام جهانی بدون ایتالیا را به شهر رم بدون تماشاخانه کولوسئوم تشبیه کرده و از مدعیان این جام نام برده است.

توتی در این باره گفت: جام جهانی بدون ایتالیا مانند رم بدون کولوسئوم است. عدم حضور ما در جام جهانی غیرعادی است و برای ما ایتالیایی ها، این اتفاقی به شدت منفی. ما جام جهانی را به شیوه ای متفاوت دنبال خواهیم کرد، اما این رقابت با تیم های بزرگ باقی می ماند. فرانسه، برزیل، آرژانتین، آلمان و اسپانیا از جمله نامزدهای قهرمانی هستند اما هیچ تیمی نسبت به بقیه وضعیت بهتری ندارد.  هر اتفاقی ممکن است در جام جهانی بیفتد و وقتی جام جهانی را در ماه دسامبر برگزار می کنید سطح واقعی بازیکنان را نمی دانید.

تیم ملی ایتالیا پس از فینال جام جهانی 2006 و قهرمانی در آن رقابت ها، دیگر رنگ دور حذفی این تورنمنت را ندیده است.

آنها در جام جهانی آفریقای جنوبی 2010 در میان گروه پاراگوئه، اسلواکی و نیوزیلند قعرنشین شدند و در جام جهانی برزیل، پس از کاستاریکا و اروگوئه در رده سوم قرار گرفتند.

سپس در دو دوره بعدی جام جهانی نیز مجوز حضور در این رقابت ها را نتوانستند کسب کنند تا ناکامی های آتزوری در جام جهانی به وضوح قابل مشاهده باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید