غایب بزرگ ایران مقابل تونس!/ آزمون به انگلیس می‌رسد؟

سردار آزمون در دیدار دوستانه ایران و تونس غایب بود و معلوم نیست در دیدار نخست تیم ملی مقابل انگلیس حضور خواهد داشت یا خیر!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دیداری دوستانه و در پشت درهای بسته به مصاف تونس رفت که حاصل این رقابت، شکست 2 بر صفر تیم ملی ایران با اهدای یک پنالتی و یک اخراج بود. 

کارلوس کی‌روش در این دیدار به 22 بازیکن تیمش میدان داد که یکی از غایبان اصلی این دیدار، سردار آزمون بود!

آزمون که از اوایل مهر ماه امسال و در حین گرم کردن برای ورود به زمین در دیدار پورتو و لورکوزن مصدوم شده، با تلاش کادر پزشکی تیم ملی و همینطور باشگاه لورکوزن در نهایت در فهرست بازیکنان کارلوس کی روش قرار گرفت. 

با این حال او از آن زمان تا امروز، در هیچ یک از دیدارهای دوستانه و رسمی لورکوزن یا ایران به میدان نرفته است. غیبت او در دیدار دوستانه اخیر تیم ملی مقابل تونس این نگرانی را افزایش داده که او در شرایط مساعدی برای قرار گرفتن در زمین مسابقه نیست.

این احتمال می رود که کادرفنی و خود این بازیکن به علت نرسیدن به مرز بهبودی کامل نگرانی هایی درباره حضور زود هنگام در میادین داشته باشند. 

در تصاویر منتشر شده از تمرینات تیم ملی در روزهای گذشته، سردار آزمون در کارهای فنی حضور داشت و بخش رسانه ای تیم ملی نیز به مساله خاصی پیرامون این موضوع اشاره نکرد. 

سردار آزمون/ تیم ملی فوتبال ایران

باید دید تا پنج روز آینده و بازی با انگلیس، سردار می تواند از ابتدا و یا شاید از اواسط بازی وارد زمین شود یا خیر. 

دیدگاه تان را بنویسید