11 ستاره اسپانیایی جامانده از جام جهانی+ عکس

نشریه مارکا ترکیب یازده نفره ای از مهمترین ستاره های جا مانده این کشور در جام جهانی را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لوئیس انریکه برای حضور در جام جهانی 2022 قطر، 26 بازیکن مورد نظر خود را انتخاب کرد که طبیعتا چهره های مطرحی از این فهرست جا ماندند و قادر به همراهی لاروخا در قطر نیستند. بازیکنانی که در هر تیم ملی دیگری می توانستند به میدان بروند.

از پیکه و راموس که سال 2010 عنوان قهرمانی جهان را کسب کردند گرفته تا بازیکنان دیگری مانند کپا آریزابالاگا که نتوانستند نظر مثبت سرمربی اسپانیا را به خود جلب کنند.

روزنامه مارکا در یادداشتی، به  یازده ستاره قدرتمندی که توسط لوئیس انریکه "فراموش شده" و بدون جام جهانی مانده اند، اشاره کرده است.

مارکا نوشته است: لوئیس انریکه سرانجام از لیست دعوت شدگان برای حضور در جام جهانی قطر رونمایی کرد. بسیاری از بازیکنان اسپانیایی در انتظار سرنوشت خود بودند، اما تنها 26 نفر از آنها توسط سرمربی آستوریایی انتخاب شده اند.

در واقع، پتانسیل فوتبال اسپانیا به قدری عظیم است که می توان یک تیم سطح بالا با تعدادی از بازیکنانی که توسط مربی کنار گذاشته می شود، ایجاد کرد. ستارگانی در تیم های خود که تحت تاثیر رقابت بی رحمانه در لاروخا قرار گرفته اند.

در ادامه نیز مارکا ترکیب منتخبی از بازیکنان جامانده را منتشر کرده که نمی توانند برای اسپانیا در جام جهانی بازی کنند. ترکیبی با حضور ستاره هایی مانند کپا آریزابالاگا، سرخیو راموس، تیاگو آلکانترا، هکتور بلرین، یاگو آسپاس و...

p5nxfjhn

دیدگاه تان را بنویسید