سرنوشت مبهم 140 هزار دلار استقلال در حساب سانتاکلارا!

باشگاه استقلال باقیمانده بدهی خود به سانتاکلارای پرتغال را واریز کرده و منتظر تاییدیه این باشگاه است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  یکی از دغدغه های مدیران آبی های پایتخت در روزهای اخیر تایید رسید پولی است که از سوی مدیران باشگاه استقلال به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز شده است اما هنوز اعلام نشده است.

ایرنا نوشت: از روزی که علی فتح‌الله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفت با چالش‌های زیادی همراه شد، یکی از این چالش‌ها پرداخت پول بازیکنی بود که در این فصل بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن استقلال بوده است.

در روزهایی که مصطفی آجورلو حکم اخراجش صادر نشده بود و به عنوان مدیرعامل در استقلال فعالیت می‌کرد زمان زیادی به موعد پرداخت پول محبی باقی نمانده بود اما بی توجهی به این مساله باعث شد تا فتح‌الله‌زاده با مشکل بزرگی روبرو شود، او درست فردای روزی که مدیرعامل شد در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد شمارش معکوس برای پرداخت پول محبی آغاز شده است و ظرف ۴۸ ساعت باید مبلغ قابل توجهی را به باشگاه سانتاکلارا واریز کنم.

 طبق توافق‌نامه‌ای که دو باشگاه ایرانی و پرتغالی در زمان جذب محمد محبی به امضا رساندند آجورلو متعهد شد برای قسط دوم پرداخت پول این بازیکن مبلغ ۲۳۰ هزار دلار پرداخت کند.

این مبلغ از سوی باشگاه استقلال در اختیار یک صرافی قرار گرفت تا آنها مقدمات پرداخت این پول را فراهم کنند، در گام اول ۹۰ هزار دلار از پول محبی برگشت خورد، این اتفاق باعث شد تا استقلالی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن دست به کار شوند تا باشگاه پرتغالی مشکلی برای  ادامه حضور محبی به وجود نیاورد.

بر همین اساس مبلغ مورد نظر در سه پارت ۳۰ هزار دلاری به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز شد که نماینده پرتغالی‌ها آن را مورد تایید قرار دادند، پس از این تایید، مدیران استقلال ۱۴۰ هزار دلار باقیمانده را واریز کردند اما هنوز پاسخی از سوی باشگاه پرتغالی به آبی‌پوشان داده نشده است که این مبلغ به حساب آنها نشسته است یا خیر؟

باشگاه استقلال نامه‌ای را به باشگاه سانتاکلارا ارسال کرده است، در این نامه نوشته شده است با توجه به مشکلاتی که وجود داشت باشگاه استقلال مبلغ ۹۰ هزار دلار را واریز کرد که مورد تایید شما قرار گرفت، این نشان از حسن نیت استقلال بود اما هنوز پاسخی از سوی شما برای تایید ۱۴۰ هزار دلار باقیمانده داده نشده است.

آنچه مشخص است باشگاه استقلال مبلغ محمد محبی را به طور کامل واریز کرده است، با توجه به اینکه باشگاه سانتاکلارا پرداخت ۹۰ هزار دلار را مورد تایید کرده است مشکلی برای ادامه همکاری این بازیکن با استقلال وجود نخواهد داشت. استقلالی‌ها سخت به دنبال این هستند تا ۱۴۰ هزار دلار باقیمانده را ردیابی کنند که مبلغ مورد نظر کجاست؟ بانک مبدا، بانک میانی یا به حساب باشگاه پرتغالی نشسته است؟

 

دیدگاه تان را بنویسید