ایران زودتر از انگلیس، فرانسه، آلمان و آرژانتین به قطر می رود

تیم های حاضر در جام جهانی یک به یک در حال آماده سازی برای حضور در قطر هستند و تیم های مدعی یکی، دو روز بعد از ایران به محل برگزاری این مسابقات می روند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های حاضر در جام جهانی 2022 قطر، از چند روز دیگر وارد این کشور خواهند شد. تیم ملی ایران 14 نوامبر به قطر می رود و از این حیث از تیم های مدعی جلوتر خواهد بود.

ایرنا نوشت: بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) با دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و اکوادور به صورت رسمی آغاز خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا هم‌گروه است. 

دومین دیدار رسمی جام جهانی فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و انگلیس در روز ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) برگزار خواهد شد. زمان دقیق ورود تیم ملی فوتبال ایران به قطر اعلام شده و تیم ایران روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) به دوحه می‌رود.

بنا به اعلام روزنامه الرایه در این روز همچنین تیم‌های تونس، کره‌جنوبی و سوئیس نیز به قطر خواهند رسید. طبق برنامه‌ریزی انجام شده تیم‌های ملی دانمارک، هلند، انگلیس و اکوادور در روز ۱۵ نوامبر و تیم‌های سنگال، ولز، فرانسه و آرژانتین در روز ۱۶ نوامبر گام به دوحه می‌گذارند.

بنا به اعلام این روزنامه قطری در روز هفدهم، تیم‌های عربستان، آلمان، لهستان، مکزیک و کانادا و روز هجدهم، بلژیک وارد دوحه خواهد شد. سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتبال نیز از روز هجدهم تا بیستم نوامبر (۲۷ تا ۲۹ آبان) راهی دوحه می‌شوند.

دیدگاه تان را بنویسید