خوش بینی بیرانوند برای صعود ایران به دور حذفی جام جهانی

بیرانوند شانس زیادی برای صعود ایران از گروهش در جام‌جهانی قائل است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: فعلا لژیونرها در کنار ما نیستند. در هفته دوم هستیم و صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. شرایط خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و ان‌شاءالله بتوانیم در این هفته هم بازی دوستانه خوبی انجام بدهیم و آماده جام‌جهانی بشویم.

وی افزود: شرایط خودم هم خوب است و همه آماده هستیم که بازی‌های خوبی انجام بدهیم و مردم را خوشحال کنیم. بازی‌های سخت است اما همه متعهد شدیم تاریخ سازی کنیم از گروه صعود کنیم. کادرفنی واقعا زحمت می‌کشند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

او درباره اینکه چقدر امیدوار است که تیم ملی از گروهش در جام‌جهانی صعود کند هم گفت: در دوره قبل شانس صعود داشتیم. همان کادر الان با تیم کار می‌کنند. هرچند زمان کمی داشتیم اما آقای کی‌روش در جام‌جهانی قبلی هم بود و شناخت خوبی از تیم دارد. ما هم می‌دانیم آقای کی‌روش از ما چه می‌خواهند تا آن‌ را پیاده کنیم و شانس زیادی داریم. ما امیدواریم و مردم دعا کنند که تیم ملی از گروهش صعود کند.

وی درباره وضعیت مصدومیتش هم گفت: عملکرد من نشان می‌دهد که مصدوم نیستم. مصدوم بودم اما زیر نظر پزشکان تیم ملی و پرسپولیس کار می‌کردم و در پرسپولیس هم تا دقیقه ۹۰ بازی می‌کردم و مشکلی ندارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید