وضعیت ستاره والیبال جهان پس از مصدومیت شدید+ ویدیو

فوق ستاره تیم والیبال پروجا، به دلیل مصدومیت شدید در تمرین این تیم شرکت نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان فینال سوپر کاپ والیبال ایتالیا، تیم‌های پروجا و لوبه به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی و قهرمانی پروجا به پیان رسید. موضوع مهم تر این تقابل اما مصدومیت شدید ویلفردو لئون، ستاره لهستانی - کوبایی تیم پروجا بود. فوق ستاره پروجا در ست پنجم بازی دچار مصدومیت شدید شد که اکنون هم بازی او از آخرین وضعیت این بازیکن صحبت کرده است.

در فینال سوپرکاپ ایتالیا دو تیم لوبه و پروجا به مصاف هم رفتند که در این بازی برای ستاره والیبال جهان اتفاق ناگواری رخ داد.  ویلفردو لئون ستاره لهستانی- کوبایی دنیا به دلیل لیز خوردن و برخورد پشت سرش با زمین بیهوش شد. این اتفاق که در ست پنجم این مسابقه برای فوق ستاره لهستانی پروجا رخ داده بود باعث شوکه شدن تماشاگران شد.

کمیل سمنیوک همبازی لئون درباره آخرین وضعیت او گفت: لئون اکنون حال خوبی دارد. سوپرکاپ ایتالیا تورنمنت سختی برای ما بود. بازی در نیمه نهایی و رقابت در بازی بعدی روز بعد آسان نبود. ما از این موفقیت بسیار خرسندیم. این بهترین سطح ما نبود، اما مهمترین نکته این است که بردیم.

او ادامه داد: لئون در ابتدا خیلی به من کمک کرد تا در تیم جا بیفتم. الان احساس می کنم ایتالیا خانه من است. خوشحالم که جو بسیار خوبی در تیم داریم.  با این حال، هنوز نمی توانم به رانندگی با ماشین در ایتالیا عادت کنم.  آنها سبک کمی متفاوت دارند؛ اصلا از چراغ راهنما استفاده نمی‌کنند.  شما باید همیشه مراقب باشید.  علاوه بر این، خوشحالم. باید بگویم که هوا زیبا بوده و مردم بسیار خوب هستند.

ملی پوش والیبال لهستان ادامه داد: لئون وضعیت خوبی دارد. این بازیکن پنجشنبه با ما تمرین نکرد که باید بگویم این طبیعی است. او به زمان و استراحت نیاز دارد.  

دیدگاه تان را بنویسید