ساپینتو: گفتم که تاریخ ساز می شویم!

سرمربی استقلال درباره قهرمانی در سوپرجام و برنامه های پیش روی این تیم صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل تیم نساجی و قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران اظهار کرد: بابت نتیجه خوشحالم. تیم حریف را کاملا کنترل کردیم. یک گل زدیم و بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. بردن اولین سوپرجام برای استقلال رقم خورد. به بازیکنان گفتم که ما تاریخ‌ساز خواهیم بود. لایق این مساله بودیم و سخت کار کردیم. در چند جبهه داشتیم می‌جنگیدیم و پاداش خود را گرفتیم.

او ادامه داد:‌ ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم. یک پیروزی خوب را به دست آوردیم. فرصت برای بازیکنان وجود خواهد داشت. باید از فرصت استفاده کرد. مطهری از فرصت خود استفاده کرد و به کار خود ادامه داد. ارسلان یک درس بزرگ برای همه بازیکنان است که تسلیم نمی‌شوند و منتظر فرصت هستند.

او درباره احساساتش پس از قهرمانی گفت: چند ماه سخت را داشتیم و خیلی سختی کشیدیم. جریمه من واقعا عادلانه نبود. این نتیجه جنگ و کار کردن ما بود. از وقتی به استقلال آمدم، خواستم جام‌ها را ببرم. این اولش است و امیدوارم که بیشتر ببریم. برای هواداران استقلال خوشحال هستم و باعث تاسف است که هواداران در استادیوم نبودند.

ساپینتو درباره نحوه برگزاری بازی در کرمان گفت: استادیوم برای سوپرجام خوب نبود. سه گزینه بهتر برای این بازی داشتیم اما در نهایت این استادیوم انتخاب شد.

سرمربی استقلال درباره تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: این برای همه تیم‌ها یکسان است. وقتی شما روی فرم هستید، دوست دارید ادامه دهید اما مسابقات جام جهانی در پیش است و این زندگی است. این تعطیلات در اواسط لیگ است و سعی می‌کنیم خود را سازگار کنیم و قوی‌تر شویم.

سرمربی استقلال درباره برنامه شروع مجدد استقلال برای تمرینات گفت: چند روز برای بازیکنان تعطیلات در نظر گرفتم. تغییرات مدیریتی برنامه‌های ما را عوض کرد و ما سعی می‌کنیم این مساله را حل کنیم.

ساپینتو در پایان گفت: من یک خارجی در کشور شما هستم. بخش کوچکی از این برد را به تمام مردم ایران که در مشکلات هستند تقدیم می‌کنم و امیدوارم که خوشحال باشند. من مردم ایران را دوست دارم و این مهم است که مردم زندگی سرشار از خوشحالی داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید