جزییات اردوی مشترک تیم کی روش و تیم ملی جوانان

صمد مرفاوی درباره اردوی مشترک تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کی روش و تیم ملی جوانان در کمپ تیم های ملی توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال بزرگسالان با هدایت کی روش و تیم ملی جوانان با هدایت مرفاوی اردوی مشترک را برگزار خواهند کرد. 

ایرنا نوشت: مرفاوی در خصوص اردوی مشترک با تیم بزرگسالان که شنبه آغاز می‌شود، گفت: دو هفته پیش زمانی که در اردو بودیم، جلسه‌ای با کی‌روش برگزار کردیم که پیشنهاد خودشان بود و درخواست کردند زمانی که تیم بزرگسالان در اردو است، تیم جوانان هم در اردو باشد، به خاطر اینکه تیم بزرگسالان شرایط خاص خودش را دارد، یک سری از لژیونرها نیستند و بازیکنان داخلی هم در اختیار باشگاه هایشان هستند.

وی افزود: از این پیشنهاد به دلیل اینکه تیم ملی کشورمان است و بازی های سنگینی در جام‌جهانی در پیش دارد، استقبال کردیم و هر همکاری لازم باشد با تیم بزرگسالان انجام می‌دهیم و در این رابطه مشکلی نداریم.

 سرمربی تیم جوانان خاطرنشان کرد: تیم جوانان ۲۲ آبان به بلاروس می‌رود و قبل از این سفر تیم جوانان در کنار تیم بزرگسالان خواهد بود. ما در اردو در زمین شماره یک تمرین می‌کنیم و تیم بزرگسالان هم در زمین شماره ۲ تمرین می‌کند و یک تعامل خوبی است که از آن استقبال کردیم. تیم بزرگسالان کار خودش را انجام می‌دهد و ما کار خودمان را می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال جوانان

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: به همین خاطر اردوی ما هم از دوازدهم آغاز می‌شود، نفراتی از تیم بزرگسالان با ما تمرین می‌کنند و یک سری هم بازیکنان هم با تیم ملی تمرین خواهند کرد. تیم جوانان به عنوان یک تیم سایه در کنار تیم بزرگسالان خواهد بود تا اگر نیازی شد از تیم جوانان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این اردوی مشترک تداخلی در برنامه‌های تیم جوانان به وجود نمی‌آورد، تاکید کرد: ما هم برنامه خودمان را داریم و آن را انجام می‌دهیم و در کنار تیم ملی هم اگر نیازی داشته باشند، می‌توانند از ظرفیت تیم جوانان استفاده کنند.تمرین مشترک نداریم و اگر تیم بزرگسالان نیازی داشت، تیم جوانان به عنوان تیم سایه حضور دارد و با تیم بزرگسالان تعامل داریم.

اردوی مشترک با بزرگسالان انگیزه‌ تیم جوانان را بالا می‌برد

سرمربی تیم جوانان، برگزاری اردوی مشترک را با تیم بزرگسالان یک فرصت خوب دانست و گفت: این اردو فرصت خیلی خوبی برای ملی‌پوشان تیم جوانان است، تمرین در کنار بازیکنانی که الگوی جوانان هستند، یک فرصت قابل توجه است و می‌تواند هم به نفع بچه‌های تیم باشد و هم کمک تیم ما به تیم بزرگسالان است. اردوی مشترک صد درصد انگیزه تیم جوانان را بالا می‌برد.

وی در پایان درباره اینکه آیا قرار است کی‌روش به تیم جوانان مشاوره بدهد، هم گفت: فعلا چیز خاصی مطرح نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید