پیشنهاد پورتو به طارمی تا 2026

درخشش مهدی طارمی در ترکیب پورتو با پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی ایران تا سال 2026 همراه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عملکرد درخشان مهدی طارمی در پورتو با پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد طارمی همراه شد.

ورزش سه نوشت: عملکرد مهدی طارمی در لباس پورتو، فراتر از حد انتظار بوده است. مهاجم ایرانی از زمان پیوستن به این تیم و طی حضور در 111 بازی، روی 102 گل تیمش نقش مستقیم داشته و در فصل جدید نیز در لباس اژدها درخشان ظاهر شده است.

مهاجم ایرانی پورتو در این فصل و طی حضور در پانزده دیدار برای پورتو، موفق به زدن یازده گل شده و هفت مرتبه نیز پاس گل داده است. او سه شب پیش و در جریان دیدار برابر بروژ در لیگ قهرمانان فوق العاده ظاهر شد و ضمن به ثمر رساندن 2 گل، پایه گذار یک گل دیگر تیمش بود.

پیش از آن بازی بود که روزنامه اوجوگو پرتغال در مطلبی به تلاش های پورتو برای تمدید قرارداد ستاره ایرانی خبر داده بود. طارمی تا سال 2024 با اژدها قرارداد دارد و کارنامه پر بار این بازیکن سبب شده تا مدیران باشگاه در پی حفظ او باشند.

lwzev5wo

چندی پیش بود که روزنامه آبولا از تلاش آرسنال در این زمستان برای خرید طارمی خبر داد و اوجوگو نیز نوشت برای اینکه پورتو بتواند طارمی را از چنگال کوسه ها حفظ کند، در پی تمدید قرارداد اوست.

اکنون رسانه کالچو مرکاتو ایتالیا نیز در مطلبی از آغاز مذاکرات طرفین برای تمدید 2 ساله این قرارداد خبر داده است. این رسانه نوشته است که مهدی طارمی مهاجم ایرانی (متولد 1992) در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با پورتو از سال 2024 تا 2026 است.

طارمی که به نظر می رسد تصمیم گیری درباره آینده اش را به بعد از جام جهانی موکول کرده است، امیدوار به درخشش در بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا است و باید دید سرانجام چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن بوشهری خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید