نظرات پرسپولیسی ها بعد از سومین برد اقتصادی پیاپی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از کسب سه امتیاز و صدرنشینی پیش از تعطیلات لیگ ابراز رضایت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر مس کرمان را شکست داد و در صدر جدول باقی ماند. در پایان این بازی بازیکنان تیم مصاحبه کردند.

سیامک نعمتی

بازی خوبی بود و فکر می‌کنم نیمه اول خوبی نبود اما با شروع نیمه دوم تیم ما بهتر بود و بعد از تعطیلات هم روند خود را ادامه دهیم و با اقتدار قهرمان شویم. نظر کادر فنی است که من چقدر بازی کنم و هر موقع نیاز داشتند، من کمک خواهم کرد و در کنار پرسپولیس پیشرفت کنم. نه فقط به عنوان دفاع راست بلکه در سایر پست‌ها کادر فنی از من استفاده می‌کنند و امروز تصمیم این بود که در دفاع راست به میدان روم.

گئورگی گولسیانی

این که گل نخوردیم، خوب است و پیش از جام جهانی با  ۳ امتیاز و صدرنشینی به تعطیلات می‌رویم. زدن یک گل برای پیروزی کافی است. من به کشورم می‌روم تا خانواده‌ام را ببینم و فرزندانم را ببوسم. با مربی بدنساز در ارتباط خواهم بود و تمریناتم را خواهم کرد. برای من افتخار و خوشحالی است که عضو پرسپولیس هستم و با دیاباته و لوکادیا در یک هتل زندگی می‌کنیم و خوشحال هستم.

کمال کامیابی نیا

بازی خوبی بود و توانستیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم. امیدوارم بعد از تعطیلات همین روند را ادامه دهیم. به هر حال تیم‌ها در آزادی عقب می‌نشینند و کار ما را سخت می کنند. تعویض من هم در این دیدار تاکتیکی بود. درباره اعتراض بازیکنان مس هم باید بگویم بالاخره داوران هم اشتباه می‌کنند. باید از آن‌ها حمایت کنند تحت فشارشان نگذاریم. امیدوارم آن‌ها هم تمرکز داشته باشند.

علیرضا بیرانوند

مس کرمان یکی از تیم‌هایی است که گل‌های زده زیادی دارد. امروز هم تیم خوبی نشان داد خصوصا در انتقال به حمله. ما برای کسب سه امتیاز آمدیم که موقعیت‌هایی مانند تک به تک سعید صادقی از دست دادیم. خدا را شکر می‌کنم با سه امتیاز خوب لیگ را تمام کردیم و صدر جدول را حفظ کردیم. ان‌شاءالله بعد از جام جهانی این روند را ادامه دهیم. ما تیمی هستیم که در ورزشگاه آزادی نیاز به برد داریم. وقتی سرعت بازی دست ماست، بازیکنی به زمین بیفتد باعث افت بازی می‌شود. به خاطر همین به بازیکن مس گفتم که از ۹۰ دقیقه، ۴۰ دقیقه افتاده‌اید و ما نمی‌توانیم بازی کنیم. خدا را شکر گل به ثمر رساندیم و پس از آن، بازیکنی از مس به زمین نیفتاد.

دیدگاه تان را بنویسید