عنایتی سرمربی تیم ملی امید می شود؟

رضا عنایتی یکی از گزینه های کمیته ملی المپیک برای جانشینی مهدی مهدوی کیا در تیم ملی فوتبال امید است.

لینک کوتاه کپی شد

 

جی پلاس، رضا عنایتی یکی از گزینه های اصلی کمیته ملی المپیک برای جانشینی مهدی مهدوی کیا در تیم ملی امید است. 

ورزش سه نوشت: مهدی مهدوی‌کیا حدود یک ماه قبل عنوان کرد هیچ ارتباطی با فوتبال ایران ندارد و آن را دنبال نمی‌کند. این اظهارنظر مشخص کرد که او با تیم امید ایران به پایان همکاری رسیده و فدراسیون جدید باید برای انتخاب جانشین او اقدام کند که طی هفته‌های اخیر این اتفاق نیفتاده است.

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک دیروز در واکنش به انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال امید اعلام کرد پس از مشورت با فدراسیون فوتبال، سرمربی مدنظرشان را انتخاب خواهند کرد که به نظر می‌رسد رضا عنایتی جدی‌ترین گزینه باشد.

رضا عنایتی که پنج سال قبل نخستین تجربه مربیگری خود را با حضور روی نیمکت سیاه‌جامگان مشهد تجربه کرد و طی فصول اخیر نیز در تیم‌های باشگاهی مختلف ازجمله قشقایی شیراز، پاس همدان و هوادار تهران سرمربیگری کرد، احتمالا این بار در عرصه ملی فعالیت می‌کند.

عنایتی که در دومین سال مربیگری در هوادار تهران توانست این تیم را از لیگ یک بالا بیاورد و در فصل گذشته نیز نمایش خوبی همراه تیمش در لیگ برتر داشت، در ماه‌های اخیر هدایت هیچ تیمی را عهده‌دار نبوده ولی اکنون شانس زیادی برای هدایت امیدهای ایران دارد و بعید نیست جانشین مهدی مهدوی‌کیا شود.

دیدگاه تان را بنویسید