قرنطینه تیم ملی توسط کی روش تا جام جهانی!

کارلوس کی روش همانند چهار سال قبل دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیمش را پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد و هیچ کس از برنامه های او برای جام جهانی خبر نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کارلوس کی روش وسواس بسیاری در مسیر آماده سازی تیمش تا جام جهانی دارد و دو دیدار دوستانه تیم ملی مقابل نیکاراگوئه و تونس پشت درهای بسته برگزار می شود. 

تیم ملی ایران تا حضور در جام جهانی دو دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه در تهران و با تونس در دوحه برگزار می کند. با توافق مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و تونس، دیدار دوستانه تیم‌های ملی دو کشور پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران اروگوئه لوییس سوارس

همچنین تیم ملی ایران و نیکاراگوئه در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در تهران و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار هم پشت درهای بسته برگزار می‌شود. 

به این ترتیب هیچ هوادار یا رسانه ای از برنامه های تیم ملی ایران تا جام جهانی خبر مطلع نخواهد شد و سرمربی پرتغالی در دیدار با انگلیس، ولز و آمریکا برنامه هایش را رو خواهد کرد.

تیم ملی در دیدار با اروگوئه و سنگال نیز با ترکیب های بسیار متفاوتی به میدان رفته بود که مشخص بود تعمدا و برای ناشناخته ماندن ایران انجام شده است. 

کی‌روش برای ادامه این روند اکنون با برگزاری بازی پشت درهای بسته موافقت کرده و قرنطینه تیمش را از چندی پیش شروع کرده است. 

دیدار ایران و نیکاراگوئه بدون حضور لژیونرها برگزار می‌شود اما برای دیدار ایران و تونس کی‌روش همه بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت. تونس از تیم‌های آفریقایی حاضر در جام جهانی قطر است.

دیدگاه تان را بنویسید