کنایه فردیناند به خرید گران قیمت منچستر

عملکرد ضعیف جیدون سانچو در منچستر یونایتد صدای منتقدان را هم در آورده و اسطوره این باشگاه به او طعنه زده و گفته که این بازیکن باید گل بزند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جیدون سانچو از زمان انتقال هنگفت به منچستر یونایتد نتوانسته انتظارها را برآورده کند و این مساله با انتقادهای بسیار پیشکسوتان منچستر یونایتد همراه شده است. 

ایمنا نوشت: به گفته ریو فردیناند، جیدون سانچو از زمان پیوستن به منچستریونایتد از بروسیا دورتموند، "فرم عالی" خود را از دست داده است.

این ملی پوش انگلیسی در اولین فصل خود در لیگ برتر برای یونایتد تنها سه گل و سه پاس گل به ثمر رساند و همچنین از ابتدای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ برای بازیابی فرم خود، تلاش می‌کند. سانچو در منچستریونایتد تأثیر مطلوبی نداشته است و فردیناند او را به چالش کشیده است تا بازی‌های خلاقانه‌ای را که به طور منظم در دورتموند به نمایش می‌گذاشت و به نوعی «تیم‌ها را نابود می‌کرد» دوباره انجام دهد.

منچسترسیتی منچستریونایتد برناردو سیلوا سانچو

فردیناند گفت: "اعتماد به نفس سانچو پایین آمده، اما او نباید تسلیم شود. این، بازیکنی نیست که ما انتظار داریم. او فقط در دفاع کردن عالی عمل می‌کند. ما او را برای دفاع نخریدیم، بلکه سانچو را برای گلزنی تیم‌ها جذب کردیم، من می‌خواهم بیشتر از او گل ببینم."

سانچو فصل را با زدن دو گل در پنج بازی اول، درخشان آغاز کرد، اما در میان رقابت با مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال، نتوانسته آن عملکرد عالی را حفظ کند. در شب تساوی یک بر یک مقابل چلسی، او یک بازی ناامیدکننده دیگر، از خودش نشان داد و سرمربی تیم، اریک تن هاخ تصمیم گرفت تا بعد از دقیقه ۵۰ او را تعویض کند.

سانچو امیدوار است که تن هاخ به او فرصت دیگری بدهد تا در برابر شریف در لیگ اروپا فیکس باشد.

دیدگاه تان را بنویسید