فکری و یک درگیری دیگر

سرمربی تیم فوتبال سایپا برای چندمین بار در لیگ دسته اول دچار حاشیه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  سایپا در هفته دهم لیگ برتر میزبان چادرملو بود و موفق شد حریف خود را با یک گل شکست بدهد. محمود فکری پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تیم چادرملو و سایپا خسته نباشید می‌گویم. بازی سخت و جان‌داری بود و به بچه‌ها تبریک می‌گویم که امروز دوباره با تمام توان بازی کردند و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. نیمه اول به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی به خاطر فضایی که در تیم‌مان هست، مقداری استرس در بازیکنان وجود داشت و ترس از گل خوردن، باعث شد نتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و موقعیت‌های بیشتر و بهتری به وجود بیاوریم و تیم جلوتر بازی کند‌. در‌ مجموع بازی خوبی بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

 

او ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما به یک برد قانع نباشیم. تیم ما می‌تواند بردهای متوالی داشته باشد و بازی‌های بهتری ارائه بدهد تا کار به جایی نرسد که هر کسی بخواهد درباره این تیم اظهارنظر کند و کسانی که شورت فوتبال را هم نپوشیدند، درباره سایپا یا این بازیکنان صحبت کنند. ما باید درباره تیم خودمان صحبت کنیم و کاری به کار تیم‌های دیگر نداشته باشیم؛ انشاالله که همین اتفاق رخ بدهد.

فکری در واکنش به اینکه اعضای تیم حریف نسبت به وقت‌کشی بازیکنان سایپا اعتراض داشتند گفت: ای کاش ما این‌ نگاه را به تیم خودمان هم داشته باشیم و فقط به تیم‌های حریف نداشته باشیم. اوایل بازی که ما به گل نرسیده بودیم، دروازه‌بان و بازیکنان حریف وقت‌کشی می‌کردند و ما چندین بار به داور اعتراض کردیم و تذکر دادیم اما داورها اول بازی توجه زیادی به وقت‌کشی‌ها نمی‌کنند و در دقیقه ۹۰ به گلر برای وقت‌کشی کارت می‌دهند‌. زمانی که ما به گل رسیدیم، وقت‌کشی‌های حریف ادامه پیدا نکرد چون مجبور بودند بازی خودشان را انجام بدهند.

وی افزود: در مجموع سایپا، تیمی نبوده که وقت‌کشی کند و اولین جایی که آقای بشاگردی کمی مکث کرد، داور به ما کارت داد. داوران خیلی راحت به ما کارت می‌دهند اما چندین صحنه داشتیم که خود داورها و ناظر می‌گویند باید به حریف کارت می‌داد که ندادند. شاید از قیافه ما خوششان نمی‌آید.

سرمربی سایپا در پایان در خصوص درگیری‌هایی که در حاشیه این دیدار به وجود آمد توضیح داد: یک لفظ خیلی بدی به کار بردند. مقصر شاید... . نمی‌دانم‌. شاید اگر درباره این مسائل صحبت نکنیم بهتر باشد. به هر حال ما همین امسال دو بار در زمین خودمان و یک بار هم در زمین شمس آذر باختیم اما به مربیان حریف تبریک گفتیم؛ ما ظرفیت باخت داریم. انشاالله همه اینطور باشیم و جنبه باخت را داشته باشیم تا به دلیل ایرادات‌مان برویم و آنها را برطرف کنیم. اینکه تیم حریف یا بخش‌های دیگر را مقصر بدانیم، فکر نمی‌کنم دردی را از ما دوا کند.

این نخستین بار نیست که فکری اسیر این حواشی می شود. او پیش از این با بختیاری زاده نیز وارد درگیری فیزیکی شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید