پردرآمدترین بسکتبالیست جهان را بشناسید

لبران جیمز برای نهمین سال متوالی، پر درآمدترین بسکتبالیست جهان شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لبران جیمز فوق ستاره بسکتبال جهان و تیم لس آنجلس لیکرز در لیگ بسکتبال NBA، برای نهمین سال متوالی به عنوان پر درآمدترین بسکتبالیست این لیگ معرفی شد. با توجه به اینکه گران ترین قراردادهای بسکتبال در این لیگ بسته می شود، می توان پادشاه جیمز را پر درآمدترین بسکتبالیست جهان نیز معرفی کرد.

مجله فوربس برای نهمین سال متوالی، لبران جیمز فوق‌ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز را پردرآمدترین بازیکن لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA معرفی کرد. فاصله او با بسکتبالیست بعدی 30 میلیون دلار است.

10 بازیکن پردرآمد NBA در مجموع 750 میلیون دلار در فصل آتی بدون کسر مالیات و حق مدیر برنامه، دریافت می‌کنند. این رقم در فصل گذشته 714 میلیون دلار بود.

لبران جیمز در این فصل 44 میلیون از لیکرز دریافت می‌کند. او قراردادی تا پایان فصل 25-2024 با لیکرز امضا کرده است که 97 میلیون دلار ارزش دارد.

جیمز طبق گزارش فوربس در سال جاری 80 میلیون دلار، خارج از زمین بسکتبال درآمد خواهد داشت که دریافتی او را تا 124.5 میلیون دلار بالا می‌برد.

مبلغ بالا، حداقل درآمد جیمز در سال جاری است. پادشاه سرمایه‌گذاری‌های بزرگ دیگری هم دارد که حساب بانکی او را قطعاً پرتر خواهد کرد. برای مثال، شرکت سرگرمی او (اسپرینگ هیل) سال گذشته 725 میلیون دلار ارزش داشت.

جیمز نخستین بازیکن فعال تاریخ لیگ NBA است که دارایی او به یک میلیارد دلار می‌رسد. تنها بازیکنان تاریخ NBA که بیش از یک میلیارد دلار دارایی دارند، لبران جیمز و مایکل جردن هستند.

استیفن کری 95.1، کوین دورانت 88، یانیس آنتتوکمپو 86.5 و راسل وستبروک 82.1 میلیون دلار در فصل پیش رو درآمد خواهند داشت.

دیدگاه تان را بنویسید