بازیکنان مازاد پرسپولیس علیه یحیی!

بازیکنان مازاد و جدا شده از پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات در تقابل های اخیر این فصل مقابل تیم سابق خود بازنده نبوده اند و فردا حامد لک یکی دیگر از بازیکنان مازاد مقابل یحیی قرار می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در تقابل های اخیر پرسپولیس با تیم های لیگ برتری، بازیکنان مازاد و جدا شده در فصل نقل و انتقالات در برابر پرسپولیس بازنده نبوده اند. 

پرسپولیس در این فصل تغییرات زیادی داشت و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند. نفراتی مثل حامد لک ، سعید آقایی ،علیرضا ابراهیمی ،محمد شریفی ،رضا اسدی ،رامین رضاییان ، احسان پهلوان ، مهدی مهدی خانی از جمله بازیکنانی بودند که از پرسپولیس جدا شدند.

سرخ پوشان در این فصل و از ۸ بازی که انجام دادند، آمار ۴ برد ، ۳مساوی و یک شکست را به ثبت رساندند. نکته عجیب در پرسپولیس این فصل این است که تیم یحیی گل محمدی در تقابل با تیم هایی که بازیکنان فصل گذشته این تیم را در اختیار دارند، نتوانسته به پیروزی برسد و این موضوع به یک طلسم برای یحیی گل محمدی تبدیل شده است.

پرسپولیس مقابل سپاهان به تساوی رسید که رامین رضاییان را در اختیار داشت. مقابل فولاد که نفراتی مثل مهدی شیری ، سعید آقایی و احسان پهلوان را در این فصل از پرسپولیس به خدمت گرفت هم در تهران به تساوی بدون گل رسید.

سرخ پوشان همچنین مقابل تراکتور که رضا اسدی را در ترکیب تیمش داشت، با حساب یک بر صفر مغلوب شد و تنها شکست پرسپولیس مقابل این تیم در تهران به ثبت رسید. مهم ترین چهره این هفته بازی پرسپولیس و مس رفسنجان هم حامد لک است که انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابقش دارد و می‌خواهد به یحیی گل‌محمدی اثبات کند که درباره بی‌اعتمادی به او اشتباه کرده است.

باید منتظر ماند و دید که طلسم عجیب قرمزها، این هفته شکسته خواهد شد یا باز هم یحیی گل‌محمدی در پیروزی مقابل تیم یکی از شاگردان سابقش، به نتیجه نخواهد رسید.

لازم به ذکر است از بین نفرات جدا شده پرسپولیس محمد شریفی ، علیرضا ابراهیمی و علی شجاعی در تیم نساجی حضور دارند که هنوز با پرسپولیس بازی نکرده است و در هفته پانزدهم با تیم سابقشان روبرو می شوند.

دیدگاه تان را بنویسید