از آب تصفیه شده تا قلوه و جگر؛ رژیم غذایی ویژه غول نروژی!

مهاجم نروژی منچسترسیتی از نقش رژیم غذایی ویژه خود در موفقیت و آمادگی‌اش گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شروع ارلینگ هالند در منچسترسیتی اگرچه فوق‌العاده و با آماری حیرت‌‌انگیزه همراه بوده اما کمتر کسی را غافلگیر کرده است. ماشین گلزنی نروژی در تیم جدیدش دارد همان کارهایی را انجام می‌دهد که در سالزبورگ اتریش و دورتموند آلمان انجام داده بود. در اینکه توانایی‌های فنی او باعث تبدیل شدنش به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان دنیا شده شکی نیست اما طبق گفته خودش، داشتن رژیم غذایی متفاوت در روی فرم ماندن او و تقویت قوای فیزیکی‌اش تأثیر بسزایی داشته و اجازه نداده که برنامه فشرده بازی‌های سیتی باعث افتش شود.

هالند 22 ساله در یک مستند تلویزیونی که به تازگی درباره زندگی شخصی‌اش در سایت یوتیوب منتشر شده است، روی رژیم غذایی‌اش به عنوان یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن او به یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان تأکید ویژه‌ای داشت. او با اعتراف به اینکه در رژیم غذایی‌اش با روزانه 6 کیلوکالری، گوشت قرمز جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: شما شاید این چیزها را نخورید اما من خیلی مراقب بدنم هستم و به همین دلیل فکر می‌کنم که تا جای ممکن باید غذاهایی خورد که از مواد اولیه محلی تهیه می‌شوند. مردم می‌گویند که گوشت قرمز خوب نیست اما کدام گوشت قرمز؟ گوشتی که از مک‌دونالد می‌خرید؟ یا گوشت گاوی که از علف‌های مراتع منطقه خودتان تغذیه کرده است؟ من قلوه و جگر آن گاو‌ها را می‌خورم.

هالند درباره کارهای دیگری که برای حفظ سلامتش انجام می‌دهد گفت: اولین کارهای که صبح‌ها انجام می‌دهم این است که می‌گذارم کمی نور آفتاب به چشمانم بخورد. این کار برای حفظ ریتم شبانه‌روزی بدن خوب است. همچنین مدتی است که شروع به مصرف آب فیلتر شده کرده‌ام. فکر می‌کنم که این کار برای بدنم فواید بزرگی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید