دومین فرار موفق هاشمی‌نسب از لوکیشن خاطره‌آمیز+عکس

مهدی هاشمی نسب در بازی مقابل استقلال هم موفق شد بدون شکست زمین را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تقابل جذابی بین استقلالی های سابق فولاد با شاگردان سادپینتو شاهد بودیم؛ یکی از چهره های ویژه این دیدار مهدی هاشمی نسب، یاغی دهه ۸۰ سرخابی های پایتخت بود.

او که در این سال ها در عرصه مربیگری فعالیت می کند، به عنوان مربی فولاد، مقابل تیمی قرار گرفت که زمانی با انتقالش از پرسپولیس به آن، لقب یاغی را به خود گرفته بود. هاشمی نسب مثل دیدار هفته اول این فصل مقابل پرسپولیس، این بار هم توانست بی شکست ورزشگاه پرخاطره را ترک کند.

دیدار استقلال و فولاد در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که مدافعان میهمان عملکرد خوبی مقابل حملات استقلال داشتند. جالب اینجاست که مهدی هاشمی‌نسب که خود یک مدافع سرزن‌ بود، در جریان بازی و در زمان ارسال‌های بازیکنان استقلال با فریادهای خود نحوه یارگیری توسط مدافعان فولاد را به آنها گوشزد می‌کرد.

هاشمی نسب که هم با پیراهن پرسپولیس و هم پیراهن استقلال در دربی گلزنی کرده، درست در لوکیشنی به راهنمایی مدافعان فولاد پرداخت که معروف ترین اتفاقات فوتبالی او در همان جا رخ داده؛ او در همین ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس گل زد و این بار در قامت مربی در حال تجربه بی شکستی مقابل آنهاست.

دومین فرار موفق یاغی از لوکیشن پرخاطره/عکس

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید