کی روش پولدار می شود!

مصری ها با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای پرداخت مطالباتش به توافق رسیده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان قبل از جانشینی اسکوچیچ در سال 2022 هدایت تیم ملی مصر را برعهده داشت. فارس در گزارشی از توافق فدراسیون فوتبال این کشور آفریقایی با کی روش خبر داده است.

سرمربی پرتغالی برای مدت 7 ماه روی نیمکت مصری ها نشست و در این مدت موفق شد تیم ملی مصر را به فینال جام ملت های آفریقا برساند ولی در ضربات پنالتی مغلوب سنگال پرستاره شد و از قهرمانی بازماند.

کی روش بعد از اینکه نتوانست مصر را به جام جهانی برساند با فدراسیون مصر قطع همکاری کرد. اما بعد از جدایی مرد پرتغالی اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت.

کی روش چندین بار با فدراسیون فوتبال مصربه خاطر دریافت مطالباتش وارد چالش شد ولی موفق نبود اما ظاهرا این بار یک رسانه به نام بطولات از توافق کی روش با مصری ها خبر داده است.

این رسانه مصری نوشت: یک منبع آگاه از فدراسیون فوتبال مصر از آخرین جزئیات بحران حقوق کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی مصر خبر داد. این منبع تایید کرد که فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش ارتباط برقرار کرده و توافق کرده تا حداکثر در هفته آینده به بحران دیرکرد پرداخت پایان دهد.

فدراسیون فوتبال مصر به کی روش متعهد شده در زمانی که مسئولیت هدایت فنی تیم ملی مصر را بر عهده داشت، دیرکرد دستیارانش را تسویه کند. هیئت مدیره فدراسیون فوتبال هم مایل به برقراری ارتباط با دستیاران کی روش بود تا آنها را از این موضوع مطلع کند. بدین ترتیب کارلوس کی روش تا هفته آینده تمام مطالبات معوق خود را از فدراسیون فوتبال مصر دریافت خواهد کرد

 

دیدگاه تان را بنویسید