بدترین اتفاق برای آزمون و تیم ملی در آستانه جام جهانی

مصدومیت سردار آزمون در فاصله 45 روز تا جام جهانی برنامه های این بازیکن و کی روش را بهم ریخت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مصدومیت سردار آزمون از ناحیه ماهیچه دوقلوی پا منجر به دوری حدودا 6 هفته ای این بازیکن از میادین شده و مهاجم تیم ملی و  بایر لورکوزن در شرایطی به میادین بر می گردد که جام جهانی آغاز خواهد شد. 

مطمئنا اگر مشکل جدیدی برای سردار آزمون به وجود نیاید، این بازیکن می تواند برای تیم ملی ایران به میدان برود اما مساله اصلی مربوط به آمادگی آزمون می شود. 

سردار تا پیش از این در دیدار باشگاهی و برای بایر لورکوزن دقایق اندکی به میدان می رفت و همین مساله روی آمادگی آزمون تاثیر گذاشته بود. اهالی فوتبال تا قبل از این امیدوار بودند او رفته رفته بتواند به مرز آمادگی کامل برسد و گلزنی های خود را در تیمش آلمانی آغاز کند اما با مصدومیت جدید، تمام نقشه ها عوض شده است. 

تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون

در حال حاضر اینطور به نظر می رسد که با مصدومیت اخیر آزمون او در شرایطی به میادین بر می گردد که شاید از آمادگی فعلی خود هم عقب بیافتد و در نتیجه خط حمله تیم ملی را دچار بحران کند. 

اگر چه کارلوس کی روش گزینه های بسیاری در خط حمله تیم ملی ایران دارد اما بازی های گذشته ثابت کرده که متوسط گلزنی آزمون در دیدارهای ملی بیش از هر بازیکن دیگری است. 

آزمون در دیدار ایران و سنگال هم در اندک دقایقی که وارد زمین شد توانست دروازه این تیم آفریقایی را باز کند و ثابت کند نفر اول کی روش برای گلزنی در نوک خط حمله کسی جز آزمون نیست اما با مصدومیت اخیر سوالات بسیاری درباره آمادگی این مهاجم مطرح خواهد شد!

 

دیدگاه تان را بنویسید