ایران - آمریکا؛ این بار روی ماسه

تیم های ایران و آمریکا قبل از جام جهانی 2022 و رقم خوردن حساس ترین تقابل خود، در امارات و در جام بین قاره ای به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تقابل های ایران و آمریکا در عرصه ورزش همواره بوی سیاسی به خود می گیرد و تقابل تیم های ملی فوتبال دو کشور در جام جهانی 2022 قطر برای ایرانی ها از اهمیت دو چندانی برخوردار است. 

پیش از این و در مسابقات جهانی کشتی، آمریکایی ها در نبرد با کشتی گیران ایرانی دست بالاتر را داشتند و در مجموع 6 رویارویی نمایندگان دو کشور، ایران 2 برد و 4 باخت را متحمل شد. 

در حالی که همه در انتظار سومین دیدار ایران در جام جهانی مقابل آمریکا هستند که می تواند به منزله صعود از مرحله گروهی هم باشد، باز هم دو کشور در رشته دیگری با همدیگر رو به رو خواهند شد. 

این بار ایران و آمریکا در رشته فوتبال ساحلی و در مسابقات بین قاره ای به مصاف هم خواهند رفت. ایران با قهرمانی در سه دوره از پر افتخارترین تیم های این مسابقات است و آمریکا حضور چندان زیادی در این رشته نداشته است. 

مسابقات فوتبال ساحلی از دهم آبان در دبی آغاز می شود و ساحلی بازان ایران در دیدار با آمریکا که پیش درآمدی بر تقابل دو تیم در جام جهانی فوتبال خواهد بود، می توانند برد روحیه بخشی را به دست آورند. 

فوتبال ساحلی به علت جذابیت بسیار بالا از جمله در به ثمر رساندن گل های آکروباتیک و قیچی برگردان همواره با استقبال خوبی در بین مردم ایران برخوردار است. 

دیدگاه تان را بنویسید