عقاب ها در اوج + عکس

سه دروازه بان تیم ملی ایران در اردوی اتریش با نمایش های خوب و بی نقص خود جلوی سنگال و اروگوئه، کی روش با با چالش شیرین انتخاب بهترین بازیکن رو به رو کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اگر دوران اوج فوتبال ایران را از حیث داشتن بهترین دروازه بان های سرحال و آماده بررسی کنیم، مطمئنا عصر حاضر با اختلاف در قله خواهد بود. حضور همزمان بیرانوند، عابدزاده، حسینی، نیازمند، مظاهری، اخباری و حتی حقیقی در لیگ برتر ایران و لیگ های اروپایی خیال سرمربیان تیم ملی را از داشتن یک بازیکن آماده در چارچوب دروازه تیم ملی راحت کرده است. 

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش و برگزاری دو دیدار دوستانه با اروگوئه و سنگال مهر تاییدی بر این مساله بود که کی روش این بار کار سختی برای انتخاب نفر اول خود در درون دروازه تیم ملی دارد و شاید یک لغزش کوچک از سوی یکی از دروازه بان ها، منجر به برتری نفر دیگر شود.

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران در این اردو بود و از ابتدا در بازی با اروگوئه به میدان رفت و در طول مدت زمانی که در زمین بود، شوت و ضربات بازیکنان اروگوئه را به نوبت در آغوش گرفت. 

وقتی کی روش عابدزاده را در نیمه دوم به میدان آورد، او هم کاملا آماده بود و چندین موقعیت خطرناک لاسلسته را مهار کرد تا تیم ملی یک پیروزی بزرگ را در دیدار تدارکاتی با اروگوئه به دست آورد. 

تیم ملی فوتبال ایران اروگوئه امیر عابدزاده احسان حاج صفی

کی روش برای دومین بازی میدان را به سیدحسین حسینی واگذار کرد و او به خوبی نشان داد که چرا در بهترین روزهای دروازه بانی خود به سر می برد. حسینی در این دیدار بارها موقعیت های تک به تک و ضربات حریف را مهار کرد و یک نمایش بی نقص را در قفس توری تیم ملی داشت. 

کاپیتان استقلال با این نمایش خوب جای خود را در جام جهانی قطر رزرو کرد و از حالا خط و نشانی به بیرانوند و عابدزاده، دو دروازه بان ثابت تیم ملی ایران کشید. اگر نمایش دیشب حسینی را در نظر بگیریم، او به جز گل به خودی پورعلی گنجی که روی اشتباه مدافع تیم ملی وارد دروازه شد، هیچ واکنش اشتباه دیگری نداشت و به خوبی حملات حریف را خنثی کرد. 

تیم ملی فوتبال ایران سیدحسین حسینی

به خاطر وجود این سه دروازه بان و همینطور پیام نیازمند که فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد، کارلوس کی روش با خیال راحت تری نسبت به برخی خطوط راهی جام جهانی می شود و باید در این مدت زمان باقی مانده، نفر اول خود را از بین این سه دروازه بان انتخاب کند. 

دیدگاه تان را بنویسید