اعتراف فن خال درباره حسادت به سرمربی بلژیک!

سرمربی تیم ملی هلند اعتراف جالبی درباره تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی رئال مادرید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیبو کورتوا، دروازه بان بلندقامت تیم ملی بلژیک و باشگاه رئال مادرید، در یکی دو سال گذشته عملکرد فوق العاده‌ای نشان داده و درخشش او در فصل گذشته لیگ قهرمانان یکی از عوامل اصلی قهرمانی شماره 14 رئال مادرید در این تورنمنت بود. در آستانه تقابل هلند و بلژیک در لیگ ملت های اروپا، لوئیس فن‌خال مدعی شد علاقه زیادی به تیبو کورتوا دارد و بابت حضور او درون دروازه بلژیک، به روبرتو مارتینز حسادت می کند.

او گفت: "بله، من به روبرتو مارتینس حسادت می کنم. البته من نیز گاهی اوقات از تیبو کورتوا انتقاد می کردم، اما او یک دروازه بان درجه یک است. گاهی اوقات وقتی تحت فشار هستید شما نیز اشتباه می کنید و این اتفاق برای هر بازیکنی در دنیای فوتبال رخ می دهد. من نمی دانم در دیدار امشب تیم ملی بلژیک مقابل هلند چه اتفاقاتی در زمین رخ خواهد داد، اما من سه بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده ام و آنها در هر سه دیدار با روشی یکسان و مشابه به میدان رفتند.

البته من به بازیکنان تیم ملی ایمان دارم. آنها هر کاری برای کسب پیروزی در این دیدار انجام می دهند و من نیز تیمم را برای رسیدن به این هدف آماده می کنم. البته من اصلا انتظار ندارم بازیکنان هلند خیلی راحت به نتیجه دلخواه دست یابند، اما ما همیشه متمرکز هستیم و این نکته مهمی است."

دیدگاه تان را بنویسید