رونالدو: تا یورو 2024 بازی می کنم

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی اعلام کرد قصد خداحافظی از تیم ملی ندارد و در یورو 2024 هم بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریستیانو رونالدو اعلام کرد کار او در تیم ملی پرتغال به پایان نرسیده و می خواهد در یورو 2024 هم برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

ورزش سه نوشت: رونالدو قرار است تا دو ماه دیگر به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2022 قطر حاضر شود. 

در حالی که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد بودند که این احتمالا آخرین حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی پرتغال در یک تورنمنت رسمی است اما به نظر می‌ر‌سد که او تصمیم دیگری دارد. 

این ستاره منچستریونایتد تا به حال 189 بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده و 117 گل نیز به ثمر رسانده است تا بهترین گلزن تاریخ فوتبال مردان در عرصه ملی باشد. 

فدراسیون فوتبال پرتغال سه‌شنبه در مراسمی سالانه از رونالدو تقدیر کرد و جایزه‌ای را برای این که به بهترین گلزن تاریخ فوتبال این کشور تبدیل شده است تقدیم کرد. 

رونالدو هم در متنی که برای دریافت این جایزه آماده کرده بود به تصمیمش برای ادامه حضور در تیم ملی پرتغال و علاقه‌اش به بازی در یورو 2024 اشاره کرد. 

کریستیانو رونالدو

این بازیکن سابق رئال مادرید گفت: «امیدوارم که بتوانم تا چند سال دیگر هم عضوی از این فدراسیون باشم. احساس می‌کنم هنوز انگیزه زیادی دارم. حس بلندپروازی در من همچنان بسیار بالا است. مسیر من در تیم ملی هنوز به پایان نرسیده است. ما بازیکنان جوان با استعداد بسیاری داریم. من در جام جهانی به میدان خواهم رفت و می‌خواهم در جام ملت‌های اروپا هم حاضر باشم.»

رونالدو با اشاره به جایزه‌ای که دریافت کرد اظهار داشت: «از این که چنین جایزه جذابی را دریافت کردم احساس غرور می‌کنم. هرگز فکر نمی‌کردم که یک روز بتوانم به این جایزه دست پیدا کنم. از همه کسانی که نقش مهمی در زندگی حرفه‌ای من داشتند تشکر می‌کنم. این مسیری طولانی است اما دوست دارم بگویم که این راه هنوز به پایان نرسیده است.»

دیدگاه تان را بنویسید