کشتی آزاد قهرمانی جهان| هت‌تریک ایران با سه نماینده در نیمه نهایی

نتایج ایرانی ها در روز سوم رقابت های جهانی کشتی آزاد را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه رقابت های جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ صربستان و در روز سوم ایران سه نماینده دارد. علاوه بر این کامران قاسمپور در فینال و یونس امامی در رده بندی به مصاف رقبا می روند.

نتایج کامل آزادکاران:

وزن 61 کیلوگرم: رضا اطری

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۴ نفر شرکت کرده اند، رضا اطری در دور اول با نتیجه 11 بر 1 بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. او در دور بعد اسلام بازرگانوف از آذربایجان را چهار بر صفر کنار زد و به یک چهارم نهایی رسید. اطری در این مرحله 6 بر 3 گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. اطری در این مرحله به مصاف برنده نارمانداخ از مغولستان و ژولدوشبکوف از قرقیزستان می رود.

وزن 65 کیلوگرم: رحمان عموزاد

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست هشت بر یک جون سوک یون از کره جنوبی را شکست داد. او در دور بعد اسماعیل موسوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را شش بر صفر کنار زد و به یک چهارم نهایی رسید. عموزاد در این مرحله با نتیجه 13 بر 2 آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رحمان در این مرحله به مصاف حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از آذربایجان می رود.

وزن 97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۳ نفر شرکت کرده اند، محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ساموئل شرر از سوئیس رفت و در تایم نخست با نتیجه ده بر صفر برنده شد تا راهی یک چهارم نهایی شود. او در این مرحله با ماگامد زاخاریف از اوکراین مبارزه کرد و در حالی که 5 امتیاز عقب بود، 8 بر 5 برنده شد. محمدیان در نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می رود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید