حواشی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال| دود آتش سوزی پارک ارم به آزادی رسید!+ عکس و ویدیو

حواشی کامل هفته هشتم لیگ برتر را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته هشتم لیگ برتر در دو روز برگزار شد و در روز پایانی این هفته شش بازی انجام می شود که حواشی مهم این رقابت ها را در ادامه می خوانید.

سپاهان- پرسپولیس

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و یورگن لوکادیا

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، امید نورافکن، رناتو سیلویرا، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، محمد قربانی، محمد علی‌نژاد، سید محمد حسینی و شهریار مغانلو.

تعدادی از هواداران سپاهان پیش از آغاز بازی در جاده منتهی به ورزشگاه تجمع کرده و منتظر اتوبوس بازیکنان سپاهان بودند.

ولسیانی و میلاد سرلک پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت سپاهان رفتند. رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و محمدرضا حسینی بازیکنان سپاهان بودند که پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

برخی از دستیاران کارلوس کی‌روش در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کردند تا این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از نزدیک تماشا کنند.

استقلال - فولاد خوزستان

فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان ، محمد آبشک، وریا غفوری، ساسان انصاری، احسان پهلوان، مجید علیاری.

استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی.

وریا پس از 2808 روز در لباس حریف استقلال

از آخرین رویارویی وریا برابر استقلال، 7 سال و 8 ماه و 8 روز میگذرد. در لیگ چهاردهم و در نخستین فصل حضور این بازیکن در سپاهان، او در استادیوم آزادی و در مسابقه برگشت، برابر آبی‌پوشان پایتخت به میدان رفت. دیداری که با گل دقیقه 94 امید ابراهیمی، با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. آن بازی در تاریخ 10 بهمن 1393 برگزار شد و در لیگ پانزدهم، وریا در 2 بازی رفت و برگشت برابر استقلال غایب بود و سرانجام در ابتدای لیگ شانزدهم راهی استقلال شد تا بدین شکل آخرین تقابل غفوری با آبی‌های پایتخت به 2808 روز پیش بازگردد. رکوردی که امروز شکسته می شود و او این بار با لباس فولاد، برابر تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

آتش سوزی در پارک ارم

دود سیاهی در اطراف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. عوامل استادیوم آزادی علت این دود را آتش سوزی در پارک ارم عنوان می‌کنند.

14010715000365_Test_NewPhotoFree

 

 

دیدگاه تان را بنویسید