دوره مصدومیت بنزما مشخص شد

کریم بنزما 7 تا 10 روز دیگر به میادین برمی‌گردد و در نتیجه احتمالا می‌تواند در دربی مادرید مقابل اتلتیکو به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مصدوم شدن کریم بنزما در دیدار دیشب رئال مادرید مقابل سلتیک در هفته اول لیگ قهرمانان و خروج اجباری او از زمین مسابقه، رئال مادرید را شوکه کرد.

با توجه به نقش مهم و محوری بنزما در رئال، هواداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا مشخص شود او از چه زمانی می‌تواند دوباره برای تیم‌شان بازی کند. بنزما در چهار هفته اول فصل لالیگا برای تیمش سه گل به ثمر رسانده است.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری بعد از بازی دیشب رئال گفت مصدومیت ستاره فرانسوی جدی نیست ولی هنوز نمی‌توان گفت که او از چه زمانی به ترکیب رئال برخواهد گشت. برخی رسانه‌های اسپانیایی از جمله مارکا هم امروز صبح گفتند تیم پزشکی رئال احتمالا فردا نظر خود را در این‌باره رسانه‌ای خواهد کرد.

اما دقایقی پیش روزنامه آ اس اعلام کرد کریم بنزما امروز بعد از ظهر در مجموعه والده‌بباس اسکن ام‌آر‌آی انجام داده و مشخص شده که از ناحیه زانوی چپ دچار التهاب بورسیت شده است. بورسیت‌ها کیسه‌های حاوی مایع هستند که اطراف مفاصل قرار می‌گیرند تا حرکت مفصل را راحت‌تر کنند.

این روزنامه اسپانیایی مدعی شد بر اساس این تشخیص پزشکی، کریم بنزما 7 تا 10 روز دور از میادین خواهد بود و در نتیجه احتمال حضور او در دربی شهر مادرید وجود دارد. رئال و اتلتیکو یازده روز دیگر اولین دربی فصل مادرید را برگزار خواهند کرد.

با فرض صحت گزارش روزنامه آ اس، هواداران رئال و بنزما نفس راحتی خواهند کشید چرا که بعد از بازی دیشب نگرانی اصلی آنها پاره شدن مینیسک بنزما بود.

دیدگاه تان را بنویسید