لژیونر استقلالی از بیمارستان مرخص شد

سید مجید حسینی پس از مصدومیت در بازی شب گذشته کایسری اسپور، از بیمارستان مرخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته و در دیداری از هفته پنجم رقبات های سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور میهمان فنرباغچه بود. در دقیقه 28 این مسابقه، مجید حسینی و ژائو پدرو بازیکن فنرباغچه در نبرد بر سر توپ، از ناحیه سر با یکدیگر برخورد داشتند که این اتفاق باعث توقف بازی شد.

در شرایطی که هر دو بازیکن روی زمین بودند، کادرپزشکی به کمک حسینی و پدرو آمد و آنها پس از دقایقی به بازی ادامه دادند. اما در این میان مصدومیت لژیونر ایرانی جدی تر بود و او هر از گاهی به دلیل سرگیجه روی زمین می افتاد تا اینکه در دقیقه 58 زمین بازی را ترک کرد و برای آزمایشات دقیق تر، راهی بیمارستان شد.

انتقال مدافع ایرانی به بیمارستان باعث نگرانی هایی شد که باشگاه کایسری اسپور در این زمینه اطلاعیه ای را صادر کرد و از مرخص شدن حسینی خبر داد. در متن این اطلاعیه آمده است:

«مجید حسینی بازیکن تیم ما که شب گذشته در دیدار با فنرباغچه بر اثر ضربه به سرش مصدوم شده بود، در بیمارستان آجی آباد آلتونی زاده تحت نظر پزشکان قرار گرفت.

در نتیجه آزمایشات و معاینات به عمل آمده، هیچ گونه وضعیت نامطلوبی در سلامتی این بازیکن مشاهده نشد و پس از انجام کنترل ها، او از بیمارستان مرخص شد.»

بدین ترتیب به نظر می رسد که حسینی مشکلی برای همراهی کایسری اسپور در ادامه بازی ها و حضور در اردوی تیم ملی نداشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید