عصبانیت سرمربی آژاکس از پیشنهاد هنگفت یونایتد؛ پول شده همه چیز!

آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس از انتقال احتمالی آنتونی به منچستریونایتد خیلی ناراحت است و از این که همه چیز به پول وابسته شده است، انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آلفرد شرودر،  سرمربی آژاکس از پیشنهاد هنگفت یونایتد به بازیکن جوان تیمش عصبانی است و همه چیز را در پول خلاصه می کند. 

امروز آژاکس در لیگ هلند با نتیجه 0-2 تیم اوترخت را شکست داد، اما نکته مهم این بود که آنتونی از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده بود. برخی اخبار حاکی از آن است که این ستاره 22 ساله در روزهای اخیر راه حل اعتصاب را انتخاب کرده و قصد دارد به هر ترتیبی راهی منچستریونایتد شود. به نظر می‌رسد این باشگاه متمول و انگلیسی پیشنهاد در مجموع 100 میلیون یورویی برای خرید آنتونی به آژاکس ارائه داده که مورد قبول این تیم قرار گرفته است.

آلفرد شرودر که در روزهای اخیر بارها خواهان حفظ آنتونی از سوی مدیران آژاکس شده بود نیز به نظر جدایی این بازیکن را پذیرفته و حالا به انتقاد از شرایط حاکم بر دنیای فوتبال پرداخته است.

آلفرد شرودر گفت: "امروز همه چیز در دنیای فوتبال تنها به پول و مسائل مالی معطوف می‌شود و فکر می‌کنم این اتفاق ناراحت کننده‌ای است. این دنیای ماست، شرایط خیلی غم انگیز است و من نمی‌توانم قبول کنم که چنین اتفاقاتی برای ما رخ دهد. من به این عقاید پایبندم و می‌خواهم فقط در مورد فوتبال صحبت کنم، نه در مورد آنتونی. در این مورد بیش از اندازه حرف زده‌ام و دیگر کافی است."

دیدگاه تان را بنویسید