جی پلاس

مقایسه لیگ 21 و 22؛ افت مدعیان قهرمانی!

مقایسه فصل جاری و فصل گذشته تا هفته سوم حکایت از افت همه تیم های مدعی در کورس قهرمانی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نگاهی به جدول لیگ برتر ایران تا هفته سوم حکایت از پیشتازی تیم های سپاهان، استقلال، پیکان، گل گهر، فولاد و پرسپولیس دارد که به ترتیب از 5 تا 7 امتیاز را کسب کرده اند و احتمالا تا هفته های آتی این جدول دستخوش تغییرات بیشتری هم خواهد بود. 

در مقایسه کوتاه میان جدول لیگ بیست و یکم و بیست و دوم تا هفته سوم، افت تیم های سپاهان و استقلال در امتیازگیری مشهود است. دو تیمی که فصل گذشته را با 100 درصد پیروزی تا هفته سوم شروع کرده بودند، در این فصل به ترتیب دو و سه امتیاز را از دست داده اند. 

این مساله شامل تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس هم می شود که فصل قبل تا هفته سوم هفت و شش امتیاز کسب کرده بودند اما در همین فصل روی عدد پنج قرار دارند. 

بیشترین پیشرفت را در این فصل تیم های صنعت نفت آبادان و هوادار داشته اند که فصل گذشته بعد از انجام سه بازی، هیچ امتیازی به دست نیاورده بودند اما در فصل جاری از سه بازی خود، یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را کسب کرده اند و اوضاع بهتری دارند. 

در عوض تراکتور که تغییرات زیادی به نسبت فصل گذشته داشته، در این فصل هم ناکام بوده و برخلاف فصل قبل که سه امتیاز تا هفته سوم کسب کرد بود، در فصل جاری فقط یک امتیاز کسب کرده و فعلا ناامید کننده ظاهر شده است. 

در ادامه دو جدول لیگ 21 و 22 را تا هفته سوم مشاهده می کنید:

لیگ بیست و دوم تا پایان هفته سوم

45645645655

لیگ بیست و یکم تا پایان هفته سوم

3941421

 

دیدگاه تان را بنویسید