وزیر ورزش در مجمع کمیته هم به فکر چوب امدادی بود!

وزیر ورزش که از قهرمانان اسبق دوومیدانی است بار دیگر در صحبت هایش از اصطلاحات رشته خود استفاده کرد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمید سجادی در پایان مجمع کمیته ملی المپیک بیان کرد: همکاری و تعامل حیدر فرمان و همکارانش با فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک شفاف و ثابت شده است. تعاملات مطلوبی بین ایران و شورای المپیک آسیا بوده و بهتر خواهد بود.  به آقای صالحی امیری عرض خدا قوت می گویم حتما در جلسه روز شنبه ادای دین خواهد شد. به هیات اجرایی و هیات رییسه و دبیرکل کمیته ملی المپیک و دیگر  همکاران کمیته ملی المپیک خسته نباشید می گویم. خدمت کاندیداها خسته نباشید می گویم که احساس وظیفه کردند تا چوب امدادی را از نفرات قبل بگیرند. رقابت نزدیک بود که نشانه رشد است. رقابت شفاف بود. رقابت تنگاتنگی بود و خدا را شکر در ورزش ایران این رقابت نزدیک اتفاق افتاد. به علی نژاد، باقرزاده و دیگر کاندیداها خسته نباشید می‌گویم. علی‌نژاد در دوره معاونت قهرمانی سخت ترین و حساس ترین دوران را داشت و با شیوع کرونا، شرایط کار سخت تر شده بود و کار تیمی سنگین با محوریت معاونت قهرمانی رقم زدند. از مجید شایسته تشکر می کنم از همکاران خوب و ساعی ما است.

سجادی با اشاره به نتیجه انتخابات گفت: رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیر گذار نیست و ملاک قضاوت نیست. امیدوارم با خرد جمعی از عزیزانی که رای نیاوردند برای سایر حوزه های  ورزش استفاده کنیم.

سجادی در پایان گفت: اعتقاد دارم در ورزش ایران کار برای انجام دادن زیاد است و اعتقاد دارم هیچ کسی جای فرد دیگری را تنگ نمی‌کند. کار روی زمین مانده زیاد داریم. صندوق حمایت قهرمانان، شرکت توسعه و فدراسیون ها انبوهی کار دارند. قرار نیست حتما پست ها اجرایی باشد و خدمات می تواند فکری باشند. امیدوارم همواره این وفاق و همدلی ادامه داشته باشد و  همدلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بوده و ان‌شاءالله بیشتر هم شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید