کارشناسی داوری آلومینیوم اراک و پرسپولیس

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی قضاوت داور دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نوذر رودنیل درباره قضاوت امیرعرب براقی در دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت: در نیمه اول هیچ مشکل خاصی نداشتیم. داور دو بار خطای پرتاب اوت از بازیکن خارجی آلومینیوم گرفت که درست بود. متأسفانه بازیکنی که به گفته خودشان در بوندس‌لیگا بازی کرده است، هنوز پرتاب اوت صحیح بلد نیست! در مجموع، تصمیمات داور به دلیل آمادگی بدنی و حضور در صحنه‌ها درست بود و مشکل خاصی نداشت.

«گل پرسپولیس سالم بود و مشکلی نداشت.»، وی با بیان این جمله افزود: در دقیقه 65، بازیکنان آلومینیوم اعتقاد به پنالتی داشتند که پنالتی نبود و کارت زرد به بازیکن شماره 17 به دلیل توهین به داور به درستی داده شد. در دقیقه 76 هم مشخص نشد بازی به چه دلیلی برای دو، سه دقیقه متوقف شد. اگر بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه باشد، نماینده فدراسیون باید کنترل می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: تنها نکته داوری این دیدار، گرفتن شش دقیقه وقت تلف شده بود که کم بود، چون دو سه دقیقه از بازی در نیمه دوم تلف شد، مصدومیت‌ها و تعویض‌ها زیاد بود و حداقل باید هشت دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شد. خطای هند بازیکن آلومینیوم در دقیقه 4+90 نیز درست بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید